heractivatie of abo

C

canon

'k zit een beetje te dubben als toekomstige aanschaffer van CD kaart of ik moet kiezen voor een abootje van het set-toppakket of ??nmalige registratie.
Via dit forum vernomen dat (her)activatie nu ook via pc mogelijk is.
Weet niet of die heractivatie vrij frequent elke maand of zo moet gebeuren en al dan niet gepaard zal gaan met een hoop frustratie wat niet opweegt tegen de 30 euro elk jaar.
Graag een reactie van degene die ervaring hebben met die heractivatie al dan niet via pc.Alvast bedankt voor de evemtuele reactie's.
sat gr.

Update met de maand keys gaat in principe automatisch. Alleen als er problemen zijn doordat je een maand niet gekeken hebt, of hebt lopen kloten met een oude harddisk opnames (Topfield) dan moet je opnieuw activeren.

Als je geen stb abo neemt dan moet je officieel jaarlijks verlengen met een uittreksel uit het bevolkingsregister

Daar hoor ik veel over.

Maar NOOIT vanuit Canal Digitaal zelf.

Hoe zit dat ?

Canal wil dat je jaarlijks 29,95 gaat betalen terwijl anderen zeggen dat dit niet hoeft, mits je dan maar jezelf jaarlijks registreert.

Maar bij Canal kan ik hier NIETS over vinden, ook niet op mijn inschrijfformulier.

Hier kan ik alleen jaarlijkse incasso aankruisen ?

Iemand idee ?

Lees het andere topic eens over die kaartwissel.
Wel of niet jaarlijks betalen heeft te maken met het wel of niet aanschaffen van het set-topbox pakket.

Niet betalen wil zeggen dat je jaarlijks je gegevens, copietje van je identiteitskaart en nog iets moet opsturen naar C+ zodat ze je kaart "opnieuw activeren".
Pure geldklopperij.

Of ik begrijp het verkeerd.

het settopboxpakket is toch de normale NL zenders???

Nou ik heb never nog nooit niet die ?29,95 betaald, in den beginne het kaartje ge?ctiveerd een jaar of 5 terug, en nadien nooit niks meer betaald of moeten versturen.

Ben ik vergeten daar, of zie ik iets over het hoofd hierbij?

Maar w??r staat nu dat ik die 29,95 niet HOEF te betalen ieder jaar ?

Ik kan nergens vinden dat Canal mij een mogelijkheid biedt dat ik dit ??nmalig betaal.

Ik zie ALLEEN een mogelijkheid voor jaarlijks 29,95 ?

HELP :-(

het settopboxpakket is toch de normale NL zenders???
Ja, net als het gratis pakket. Je ziet het dus verkeerd.:)

Daar is laatst toch ook nog over gediscussieerd?
Het enige verschil tussen het settop box pakket en het gratis pakket is dat je voor het settopbox pakket 29,95 gaat betalen per jaar en dat je daarvoor een kaartgarantie hebt en naar het goedkopere servicenummer kan bellen.

Het gratis pakket heeft dat niet.

Kun je het niet vinden? Ga naar hun website en kies op pakket standaard, daar staat het ook vermeld.
Ik doe niet aan klantensupport voor C+, bel ze er zelf maar over.:biggrin:

Idd Black Tiger al lezende in jou reply, zie ik het staan, ik dacht al dat ik iets over het hoofd zag... ;)

Originally posted by YuBo
[B [knip]]

Ik kan nergens vinden dat Canal mij een mogelijkheid biedt dat ik dit ??nmalig betaal.

Ik zie ALLEEN een mogelijkheid voor jaarlijks 29,95 ?

Klopt helemaal Yubo staat ook NIET op het formulier vermeld.
Wat zou daar de reden van kunnen zijn?

Mijn aanmelding verliep TOCH via de portomonee van C+.

Na aanschaf van kaart+form. gelijk geprobeerd te activeren via internet kreeg gelijk na invulling van kaartnr. te zien "kaart kan niet geactiveerd worden bel 0900".
Opnieuw ingevoerd krijg toen mededeling "is al activatie voor aangevraagd".
Toch maar eerst geprobeerd of hij wel automatisch signaal zou krijgen...bleek na 30 min. niet het geval.Dan maar toch.....0900 via bandje tehoren gekregen dat kaart niet geactiveerd kon worden werd ineens na verbijsterd een boodschap in het engels aangehoord te hebben dat verbinding be?indigd zou worden onverwachts doorgesluist naar medewerker.
Die verklaarde dat kaart geblokkeerd was omdat GEEN formulier was ontvangen!!!!Hij was zelf verbaast toen hij het zich hoorde zeggen!!!!
Hij zou na noteren van mijn gegevens ipv form. opnieuw signaal sturen...en zie daar... bingo!! maar toch weer 3 euro armer.
Maar ik zal wel weer de enige geweest zijn denk ik maar zal wel geen opzet geweest zijn van C+.......toch???

Daar gaat het me dus om.

NERGENS staat op een bericht van CANAL dat je ??nmalig KAN betalen en NIET jaarlijks.

Ik ben op zoek naar een locatie of document waarop CANAL zegt dat je OOK kan kiezen voor ??nmalig registratiekosten.

Tot dusver zie ik alleen maar meldingen die NIET vanuit CANAL komen, hier kan ik weinig mee.

Iemand idee ?

Heb nu ongeveer 6 maanden CD, en moet zeggen het was mij ook allemaal heel erg duidelijk met dat contract van hun. Na het contract 10 keer te hebben gelezen begreep ik er nog niet veel van ( kan aan mijn IQ liggen). Wat mij wel opviel (mijn ogen zij goed) is dat er helemaal onder aan op het contract een klein regeltje staat waar een kruisje moet worden gezet als je NIET wilt dat CD je gegevens doorverkoopt aan derden. Is het wettelijk ergens bepaald hoe groot de letters moeten zijn in een contract, want CD probeerd of geld te besparen op papier of ze willen niet dat mensen het kunnen lezen.

Het staat inderdaad niet op het contract.
In de tijd dat ik mijn seca1 contract afsloot stond dat er ook niet op, je kon alleen settopbox pakket aankruisen.

Achteraf ben ik er wel achter gekomen. Je moest dan gewoon niets aankruisen op het formulier, dus gewoon niet het settopbox pakket aankruisen, dan kreeg je de "gratis" optie.

Het staat er echter niet apart op vermeld en aldus is het eigenlijk een achterbakse manier om de mensen geld af te troggelen, omdat ze middels het formulier niet weten dat er ook een andere manier is.
Maar het gebrek aan klantvriendelijkheid en service van C+ is ons toch al jaren bekend?

Hier een citaat uit de algemene voor waarden van C+,hier in lees ik dat als je geen settop pakket je ieder jaar moet her inschrijven met alle rompslomp die ze eisen.
De praktijk is tot op heden echter voor zover ik dat kan beoordelen dat het met dat automatisch beeindigen niet zo een vaart loopt en de kaart gewoon na een jaar doorloopt.

"
16. De Inschrijving wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden en eindigt automatisch op de laatste dag van deze periode waarna de levering zal worden gestaakt, tenzij de Inschrijver het SET TOP BOX-pakket als bedoeld in onderdeel G van de Voorwaarden heeft. Indien geen SET TOP BOX-pakket of ander Abonnement is afgesloten moet opnieuw worden ingeschreven. Deze hernieuwde Inschrijving dient te geschieden door toezending per post aan CD (afdeling Registratie) van het hiervoor bestemde ingevulde en ondertekende dealer inschrijfformulier, vergezeld van een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een recent bank- of giroafschrift met daarop naam en adresgegevens. Deze hernieuwde inschrijving dient CD uiterlijk 30 dagen voor het einde van de 12 maanden periode te hebben bereikt. Tussentijdse be?indiging van de Inschrijving kan te allen tijde geschieden en dient te gebeuren per aangetekende brief aan CD.
"

Grtz

Originally posted by marlb64
Hier een citaat uit de algemene voor waarden van C+,hier in lees ik dat als je geen settop pakket je ieder jaar moet her inschrijven met alle rompslomp die ze eisen.
De praktijk is tot op heden echter voor zover ik dat kan beoordelen dat het met dat automatisch beeindigen niet zo een vaart loopt en de kaart gewoon na een jaar doorloopt.

Grtz

Idd tot nu toe, maar niet klagen als het vanaf nu afgelopen is en dat C+ na 12 maanden de boel uitschakeld!!!.

" Ja meneer Uwkaartnummer is bij ons onbekend U dient zich opnieuw te registreren.".

Wacht maar straks loont het om op zijn minst een Settop te nemen, en nog even dan is het zelfs voordeliger om een basispakket te nemen ipv een Settop.

hoe zit het dan als je een abo op canal+ heb maar geen settopbox word je dan ook afgesloten

Als je een basis pakket abbo of meer afsluit krijg je het settop box pakket er ''gratis'' bij.

Grtz

Als je weet dat het gros alleen maar de nederlandse kanalen wenst te ontvangen praat je dus nog steeds over 29 weggooien.

Originally posted by marlb64
Als je een basis pakket abbo of meer afsluit krijg je het settop box pakket er ''gratis'' bij.

Grtz
maar ik bedoel je heb geen basispakket dus je betaald geen 19,95 (word 29,95) helemaal niets alleen een abo op canal+ dus niet die 6,95 voor hallmark en zo hoe zit dat dan

@aydinsport,

ehhh, als je een abbo op c+ hebt betaal je toch al iets van 22 euro p/m en heb je dus een basis pakket of meer ( lees een hoger abonnement).

Grtz

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan