Voor de pro versie zou de update al beschikbaar zijn.
Wanneer je ingesteld hebt dat je alle updates automatisch ophaalt, dan kan het zijn dat je aan de beurt bent daarvoor.
En wanneer er iets niet goed zit met de registratie van die pro versie, dan kan er van alles gebeuren.
M$ zou dat ook niet uitmaken, belangrijkste voor hen is dat je je systeem niet meer kan gebruiken in dat geval.
Aangezien ik meneer bill toch niet helemaal vertrouw, heb ik dan ook de automatische updates niet aanstaan.
Ik wil namelijk toch wel zien wanneer er zich zo'n update voordoet, en eventueel kunnen ingrijpen wanneer ik het er niet mee eens ben.
En ik wil ook graag kunnen controleren of een dergelijke update niet toevallig allerlei problemen oproept.
Daarmee is zeker niet gezegd dat jouw probleem daardoor veroorzaakt werd, maar het zou me niks verbazen.
Houd er verder rekening mee dat meneer bill bepaalt heeft dat alle gebruikers van windows oerdom zijn en per ongeluk de ingebouwde firewall uitgezet hebben.
Daarom zet de update de vernieuwde en verbeterde firewall automatisch weer aan, al had je hem zelf uitgezet.
En die vernieuwde en verbeterde firewall doet nu ook veel meer dan het pure internet verkeer in de gaten houden.
Degenen die een bluetooth stokje aan de pc hebben hangen (of ingebouwd) moeten ook oppassen.
Aangezien meneer bill het allemaal veel beter weet dan de hardware fabrikanten, word je met de update de standaard ingebouwde bluetooth drivers door de strot geramd.
Betekent wel dat je al je moeizaam (ja bluetooth is niet zo simpel als je zou denken) ingestelde verbindingen opnieuw kan gaan configureren.
Natuurlijk, ome bill bedoelt het allemaal goed hoor.
Maar ik ga nog lekker ff afwachten wat er verder zoal nog voor onhebbelijkheden bekend worden voor ik een poging ga wagen.