het delen adsl verbinding met een multi pc modem

T

The Wizzard

U gaat een adsl verbinding aan vragen en die moet gedeeld worden met de buren of met andere pc's in huis

Een Tip van mij ga niet voor het gratis USB modem het probleem er moet dan ten alle tijden een pc aan staan .
Ga voor het alternatief koop een multi pc modem
Bijvoorbeeld van Trust , Topcom , Etech en zijn nog wel een aantal merken maakt niet uit ze kosten zo rond de 100 euro.

Nu hoor ik u denken 100 euro ja maar het aanstaan van een pc op jaarbasis kost ook een berg geld .
En het voordeel is U heeft altijd verbinding geen proxy programmas nodig niks van dat alles.

En het werkt allemaal een stuk makkelijker ook als u spelltjes speeld en minder processor belasting en nog meer van dat soort zaken.

Dit soort modems is ook voor draadloze systemen verkrijgbaar iets duurder maar wel heel makkelijk.

Gr,

Thewizzard

Inmiddels zijn er ook routers uit waar je een USB modem op kunt aansluiten naar ik vernomen heb.
Hoe dan ook, je moet dan wel nog even die router kopen.:)

Het is inderdaad goedkoper om zo'n modem te kopen zoals TheWizzard zegt of een modem/router/switch.
Je pc hoeft dan niet altijd aan te blijven staan, of het moet natuurlijk zijn dat je er toch al een mail en/of web en/of ftp server op hebt draaien, dan maakt het niet uit want dan moet de pc daarvoor toch aan staan.

Zoniet word het uiteindelijk met Wizzard's oplossing toch een leuke besparing op je stroomrekening op jaarbasis en daarmee heb je die 100 euro er vrij snel uit.

hehe ik heb eindelijk ook adsl (tiscali-light).
ik had een speed touch home gekregen van mijn schoonzoon,
deze heb ik gepatcht naar pro.
ik had ook nog een 5 poorts switch/hub liggen.
dit werkt nu perfect zamen met mijn pc en de pc van mijn dochter.
dus ik heb nu een goed(koop) werkend router systeem in mijn huis.

hoop dat ik nu weer wat vaker op de boarden kan zijn,via de tel tikken was iets te duur voor mijn karig aow'tje.

ps: black tiger ik zoek nog een prodeo advokaat,heb jij mischien een tip voor mij?

groeten van apkay.

Ja, je kunt eens op zoek gaan. Momenteel zijn er een aantal advocaten die adverteren dat ze op basis van no-cure/no-pay werken.

Anders wil ik je ook wel bij staan, alleen dan met advies want ik ben geen advokaat.:biggrin:

Originally posted by Black Tiger
Ja, je kunt eens op zoek gaan. Momenteel zijn er een aantal advocaten die adverteren dat ze op basis van no-cure/no-pay werken.

Anders wil ik je ook wel bij staan, alleen dan met advies want ik ben geen advokaat.:biggrin:

Oh je mag Oranje best een tijdje coachen hoor :)

Rolo

NL is een van de landen waar de pcgebruikers het slechts beveiligd zijn waardoor hun pc's massaal in kunnen worden gezet bij virusbesmettingen door kwaadwillenden.

Daarom is het advies van TheWizzard hopelijk niet aan dovemansoren gericht want met zo'n apparaat deel je niet alleen de verbinding maar heb je ook een firewall (wat helpt tegen bijv. het blastervirus).

Rolo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan