Het gaat de goede kant op met Ziggo!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik krijg zojuist een mail met de aankomende snelheidsverhogingen.

Hier gaan we van 20mb naar 50mb...

Ik ben benieuwd of we dat gaan halen.

Een stukje uit het bericht:

Ziggo wenst je heel veel plezier met je nieuwe internetsnelheid. Om van je nieuwe snelheid te kunnen genieten, sturen we je vóór 31 augustus 2009 een nieuw modem toe. Dit modem kun je eenvoudig zelf aansluiten. En voor zowel je nieuwe snelheid als het nieuwe modem betaal je niets extra’s.

De hoogste snelheid, die Ziggo vanaf vandaag al biedt, is 50 Mb/s. Dat is veel sneller dan ADSL. En het leuke is, we worden alleen nog maar sneller. In het najaar al tot 80 Mb/s. En volgend jaar tot meer dan 100 Mb/s.

Ja dat is haalbaar, je zult dan het nieuwe Docsys 3 modem krijgen.

Ik ben idd benieuwd BT, want na het sinds kort overstappen naar het Z-3 pakket wat ik nu heb, haal ik toch vaak de beloofde snelheid niet.

Waar dit aan ligt weet ik nog niet helemaal, we hebben het er wel eens over gehad met elkaar, maar ik wacht eerst even de nieuwe modem af, en wellicht bestel ik ook nog de nieuwe router die men erbij aanbiedt?

Alleen even goed opletten wat die nieuwe router dan kost, zodat je niet teveel gaat betalen voor iets wat je in de winkel misschien goedkoper of beter krijgt.

Met het nieuwe modem zou je echt de snelheid moeten halen. Is dat nog steeds niet het geval als dat modem binnen is, moet je gewoon aan de bel trekken.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan