het gejank om De rat

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

panamsat

Hallo rat,
Al diegene die je uit de tent willen lokken zijn net diegene die zelf niets doen en wachten tot jij je bloot geeft .Ik geef je groot gelijk als je dat doet dat je daar de nodige voorzorgsmaatregelen voor neemt.Al die zeurpieten die maar blijven katten zijn voor mij geen hobbyisten maar zwartkijkers die er hun voordeel mee doen.
Van mij mogen ze geband worden en het liefs naar Mars dan kunnen ze de Marslander opsporen doen ze in ieder geval nog war nuttigs.Zo ik ben mijn gram kwijt, de groeten en voor de echte hobbyisten een gelukkig nieuw jaar met veeeeeel satplezier.
M.V.G.panamsat

Alzo sprak een ware hobby-ist, de aanstaande ploegleider op Mars.

Ook ik ben nu mijn gram kwijt.
Het begon zo rustig te worden rondom Rat2002 maar schijnbaar moet dit telkens weer de aandacht krijgen.

Yaghhhhhhhhhhhh gauw dichtsmijten dit onderwerp.

En daar wil ik even een kenteken bij maken voor de mensen die schijnbaar hun ogen niet open hebben,dat het namelijk rat2002 is die ,nadat het eindelijk een beetje rustig is geworden ontrend dit onderwerp het zelf weer vrolijk aanslingerd,door er zelf als eerste weer een topic over te beginnen.Tweede kenteken is wel,dat hoe raar het misschien ook mogen klinken,vele mensen de vorige beloft van deze meneer nog niet vergeten zijn,een belofte van kerst vorig jaar.Het lijkt er dus op dat deze meneer er een jaarlijks terugkerend item van gaat maken.Ik hoop dat hij daar volgend jaar,maar eens een jaartje overslaat,tegen de tijd dat het weer kerst is.Ik kan dus best de frustratie begrijpen van sommige mensen,maar mijn tip blijft,wat aangekondigt wordt komt meestal niet,en als het komt is het er inneens,zonder aankondiging vooraf,het kan dus wel aangeslingerd blijven worden,maar het schiet toch niet op,maar ja het vult wel lekker het duckboard!!!

Waarom heet hij eigenlijk RAT......hehehe

Snap je het nu.......GR Fred.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan