Het sinterklaaskado is gearriveerd!

T

tweety

Welte verstaan van anal+ france
Ik had gedacht voor kerst,maar ze hebben hem nu maar vast gegeven,de anal + zenders dus canal+,canaL 16/9 bleu en nog een paar zijn al zwart,jammer maar helaas!!!

klopt ik dacht dat ut aan mijn kaart lag
maar niet dus
shit

Hallo

Ook hier is het weg zal langzaam aan allemaal weggaan.
Jammer weer wat zwart er bij.
Groetjes
hummaxboy

vertel welke decoder en heb je ook canal + france,want die is weg,heb zelf nog niet gekeken welke idents aanwezig zijn op de nokia 9500

Dit komt van een ander forum:

I have translated from the french web site/magazine www.telesatellite.com

From today Canal Satellite launches its operation of surencryption described in details in the last number of Tele Satellite. With the Thal?scrypt encryption the signal of transponders more pirated would have to be innaccessible to the pirates who use the Viaccess to pirate it. Frequ 11,817 -11,856 - 11,934 - 12,402 V Pol will be the first concerned by these measures of surencryption.

Of te wel het is volgens het artikel over met het recratief kijken,
het zal niet lang meer duren en er is een heel groot deel zwart.
Wat ik wel begrepen heb is dat tps niet geheel over kan op thalescrypt
om het nog een beetje positief te zien.

En ook duiveltje heeft ze niet meer,dat is wel duidelijk,of hij kijkt via de kabel of heeft een abbo,maar hij kijkt niet naar thalescrypt.
Even voor de duidelijkheid,thalescrypt is een encryptie vroeger gebruikt in het leger,en het werkt nu zo,het signaal is al gecodeerd in tpscrypt,daarna wordt het ingepakt net als zeg maar winzip,maar dan talescrypt,naar de sateliet verzonden,de sateliet verzend het naar het grondstation,het grondstation pakt het als het ware weer uit,en verzend weer in tpscrypt door op de kabel.Dus zwart,en geen halve maatregel.Dit kunnen ze dus doen alleen voor zenders die bestemd zijn voor de kabel,dus niet met zenders,voor satdecoders,die blijven dus in tpscrypt

dus met andere woorden
vanaf 1 januari kunnen we dus alleen maar kijken naar het anaal + kanaal van onze vrouwen
is in iedergeval niet ver verwijderd van het hobbybox kanaal

ha ha ha das humor, mag ik wel musli lag echt dubbel.....
maar naar regen komt atijd zonne schijn dus wie weet wat 2004 ons alle nog brengt...
grtz satmannetje.

Maar ja ??n ding kunnen we wel op ons conto schijven,wij als hobbyisten hebben ze wel wat geleerd,en daardoor de fouten die ze maakten ,maken ze niet meer,en dat helemaal geleerd door onze hobbyboards.
Daarvoor is het zo lullig van irdeto dat ze onze hobby boards aanvallen terwijl ze juist zoveel van ons geleerd hebben en belangrijker dat ze weer in de markt zijn mede door ons en hun codering.Want zijn wij het niet die aangetoond hebben dat seca wat dat betreft een codering van niks is,terwijl ik bijvoorbeeld altijd al gezegd heb dat irdeto een veel betere codering is als seca.
Lees mijn stukken maar terug,want of ze willen het zwartkijken tegen gaan of ze willen de hobbyist dwars zitten.
Het werkt namelijk van twee kanten,juist door wat wij toendertijd konden laten zien kregen ze abbo`s,het voordeel van irdeto was de frequente keywissel,waardoor veel gratis kijkers afhaakte en een abbo namen.Juist die gratis reclame zorgde voor abbo`s,dadelijk is alles zwart,ik kan niks meer laten zien,dus ook geen abbo`s,iets wat ik toen gezegd heb en ik nog steeds zeg,let maar op mijn woorden alles zwart,betekend uiteindelijk voor hun hetzelfde!!!!!Voor hun piraterij ,voor ons hobby,maar eerlijk is eerlijk een hobby die eigenlijk een beetje uit de hand is gelopen,maar daar heeft in weze niemand schuld aan,het werd gewoon te makkelijk.De tijd waarin stream frequent van keys wisselde in irdeto,dat was eigenlijk prachtig voor de hobby,toch reclame,maar voor de gewone gratis kijker niet interresant.
Prachtig systeem 3X keywissel per dag,en gratis reclame,wat wil je nog meer,weet jij wat reclame kost!!!

Deels heb je gelijk Tweety tuurlijk leren de providers van de boards en van de hackers, t'is een soort schaakspelletje. De provider doet een set, hacker doet weer zijn set. Dat zal volgens mij nog wel een tijdje zo door gaan. Het publiek is de zwart kijker. Onze ooster buren hebben bijv. Premier al weer onder handen genomen, een goede set voor hun. De volgende set is dus nu weer aan de provider. Het wordt publiek dus er komt wel weer iets anders. Het maakt jullie hobby toch ook wel interessant.
Voor mij als zwart kijker en toeschouwer want meer ben ik niet in dit plaatje een zoms spannend potje schaken.

Ben het met een ieder eens maar om nu 20 abo's te nemen en ben dus blij met de fun kaartjes zolang ze werken want laten we eerlijk zijn je krijg ze nu gratis terwijl er velen zijn die er heel veel voor moeten betalen.

ik verwacht een leuke kadotje en de kerstmis komt
ik hoep dat het een prem.....kaart de nacht is bijna vorbij
roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan