Hey Duck,vraag is niet belangrijk,maar wou het ff weten

P

patrick z

Werk hier thuis via 2 pc's op Duck.Maar had vanmiddag 753 postings,en na dat ik met de 2de pc een posting deed stond er ineens 751.
Is verder ook niet belangrijk ofzo,maar viel me gewoon ff op.
Komt dit door het netwerk hier bij mij thuis of ligt het gewoon aan jullie?

Voor er over deze "onzinnege en niet over sat gaande posting"
eeuwigdurende discussies voortkomen zou ik zeggen na het antwoord gewoon sluiten.

Gr,

De mogelijkheid bestaat dat postings worden verwijderd of verplaatst; dit gebeurt a.g.v. het veranderde beleid. Duckteam probeert degene die het bericht geplaatst heeft via Private Mail hierover te informeren. Helaas heeft niet iedereen PM aanstaan en dan wordt de afzender dus helaas niet ge?nformeerd.

Nee dat was het niet,want die staan er nog steeds .Maar maakt niet uit hoor.

Gr,

Oh, dat kan ik je wel zeggen.
Daarstraks zijn de postcounters geupdate geworden. Dan worden dus alle postings in de database nagekeken en opnieuw geteld. Het kan zijn dat er tussentijds een of 2 oudere postings van je ooit verwijdert of verplaatst zijn.
Verplaatste postings/reply's tellen weer niet mee voor het totaal aantal postings etc.
Bij de update van de counters wordt dit meegenomen en zo kan het gebeuren dat je opeens 2 postings minder hebt.

Het zoeken zou ook weer wat sneller moeten gaan want de search index is ook geupdate.
Dit behoort allemaal tot onderhoud en wordt een aantal keren per jaar gedaan.

aantal keren per jaar.... ongeveer 365 keer zeker :biggrin::biggrin::biggrin:

Hahahahaha... ja eigenlijk wel want de boardsoft houdt het zelf ook weer bij, alleen niet altijd alles.

Laat ik het dan erop houden dat het handmatig een aantal keren per jaar gebeurd, en dat aantal ligt dan ergens tussen de 5 en 12 afhankelijk ervan of het nodig is of niet.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan