Hier zakt toch echt je broek van af zeg.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Fijn h?, Europese Unie?
Mensen - word eens wakker!!!!!

Scrol naar beneden en verbaas u.

GOEDGEKEURD !!!
Pensioen op 50 jaar.

Met 9.000 euro maandelijks voor

EU- ambtenaren.

340 Europese ambtenaren gaan dit jaar met vervroegd pensioen vanaf 50 jaar en met een pensioen van 9.000 euro (bruto) per maand.

Reden: Om ambtenaren uit de nieuwe lidstaten van de Europese Unie (Polen, Malta, Estland) aan de slag te helpen, geeft de EU functionarissen uit de oude lidstaten (Belgi?, Duitsland, Frankrijk) dus een gouden handdruk.

Daar word ik nu ziek van !!!
Waarom......en wie betaalt dit allemaal???????
En jongeren moeten steeds langer werken voor een bedenkelijk pensioentje.
Dan vragen ze zich af, hoe zou het toch komen dat de kloof tussen burger en politiek zo groot is ??

Doorsturen aub. Iedereen moet dit weten!!!!!!!

Pardon? Dus iedereen moet langer werken in elk land gaan de pensioenleeftijd omhoog en zij gaan met 50 met pensioen en da's ook nog goedgekeurd?

Tsssk... dit kan dus ECHT NIET he!!!! :grrr:
Asociale zakkenvullers.

Hoelang pikken wij dit nog????

Ach via de belastingen komt er van die 9000 euro zowat 8500 euro weer terug in de kassen. Ik vind het wel jammer dat ik niet zo'n ambtenaar ben.

Uiteraard bij de konijnen af. Niet het geld maar dat vroeg pensioen.

Als het bericht klopt is dat inderdaad schandalig.

Voor lieden uit voormalige oostblok landen is het als luilekkerland vergeleken met de lonen daar.
En als ze er eenmaal zitten zullen ze die zetel nooit opgeven.
Maar ook inhoudelijk lijkt het me moeilijk.
Hoe wil je dat Oost-Europese denkpatroon er ooit uit krijgen?
Never en nooit dus!

Een voorbeeld:
Een van de Balkan landen krijgt Europese subsidie, landbouw meen ik.
Dat wordt mooi overgemaakt op de rekening van het betreffende ministerie.
En vervolgens gebeurt er niks, het gaat niet naar de mensen waarvoor het bedoeld is.
Het verdwijnt waarschijnlijk in de zakken van een vriendenclubje.
Journalisten die onderzoek doen worden "koud gezet".
In elk geval geen democratie zoals die door Europa is gedefinieerd.
Ze worden door Europa waarschijnlijk benoemd als aanloop problemen ofzo.

En dit gebeurt ook in andere landen met andere ministeries.
Alle gelden voor burgers worden door de betreffende landen effectief onderschept door die bestuurders.

Wat wij hier in Nederland wel merken is diefstal van auto's en goederen die naar Oost Europa verdwijnen.
En het skimmen van bankpassen door bv de Roemeense maffia.
Nou, proost zou ik zeggen.

Grtz.

Het laatste nieuws:

Een man ziet gisteren op de A12 in een huurauto een trailer voorbij rijden met zijn gestolen auto erop.
Die was s'morgens bij hem gestolen.
Hij waarschuwde de politie die de auto met trailer en 2 auto's erop aanhield.
Het bleken twee mannen uit Litouwen te zijn.

Inderdaad is Litouwen ook lid van de EU.
Die gasten denken dat de EU een gratis supermarkt is waar ze zich kunnen bedienen.
Er zijn toch geen controles, dus jatten maar!

Ook Polen staat bekend om zijn jat-cultuur.
Ga niet met een caravan of camper Polen in, want hij wordt onder je kont weggestolen.
En eveneens de autodiefstallen hier in Nederland, idem.
Kijk maar eens op internet, daar wordt genoeg van dat spul aangeboden in die streken.
En dat gaat alleen maar erger worden!
Zie hier al de prachtige voordelen van al die landen bij de EU halen.

Grtz.

Kilroy;213371 zei:
Ook Polen staat bekend om zijn jat-cultuur.

Inderdaad, zie hier een persbericht van afgelopen zaterdag op politie.nl
regio Groningen, nieuws en dan bij persberichten.

Stond dit van hier in Leek:

Politie pakt drie Poolse winkeldieven

LEEK ? De politie heeft vrijdagavond drie Poolse mannen van 19, 21 en 27 jaar aangehouden voor diefstal. Politieagenten reageerden op een melding van een supermarkt aan de Waezenburglaan in Leek dat een 21-jarige Pools was aangehouden voor diefstal. De verdachte was in het bezit van een tas met diverse producten die uit de supermarkt afkomstig zijn. De Pool werd aangehouden en ingesloten in een cel. Volgens winkelpersoneel waren nog twee andere mannen betrokken bij de diefstal. Politieagenten troffen bij een verdachte situatie aan de Goldbergsingel twee mannen aan. Het betrof hier twee Polen van 19 en 27 jaar. Al snel konden beide verdachten gelinkt worden aan de winkeldiefstal. Hierop werden zij aangehouden ingesloten. Het drietal wordt vandaag gehoord met behulp van een tolk.

het is niet alleen de ministerie hoor, ook de mensen zelf vinden het allemaal best.
ik was in mei in griekenland en had geen auto om onze boot in het water te leggen.
dus ik een vriend van vroeger gevraagt die een jeep heeft voor zijn landbouw werkzaamheden.
hij wilde wel helpen want had toch op het moment niets te doen.
op een gegeven moment vraag ik hoe het nu gaat tijdens de crisis of hij er veel last van heeft.
zegt hij doodleuk.
tja het is er allemaal niet makkelijker op geworden, de laatste jaren waren zo fijn, door het graan overschot mochten we van de europa niet verbouwen en kregen toch betaald per vierkante meter land.
en ik gaf het land op en ook mijn broer pa gaven het op dus we kregen 3 keer zonder iets te doen, dat kan nu niet meer omdat ze beter opletten nu.
daar sta je dan met je bootje van 6 meter naast die van hem van 12 meter lang.

gr blokker

niet dat ik klagen mag hoor.

Tja en welke partijen hebben dit allemaal toegelaten over heel europa gezien?????

Juist Matrix de kiezers hebben verkeerd gekozen alles gaat branden kijk maar naar het midden oosten de vlam is zo deze kant op hoor..

Kijk, de EU en de voorloper EG was een goed idee!
De afzonderlijke landen hadden met hun nationale munten weinig in te brengen wereldwijd.
Het brengen van ??n munt bracht hier verandering in.
Nu kon tenminste op de beurs niet meer met valuta gespeculeerd worden.
Ook kon men tegenover de USA en andere landen een sterkere positie verkrijgen.

Dat werkte goed met een klein aantal landen, totdat de "muur" viel tussen Oost en West.
Toen dachten de meeste "oude" EU landen, mooi, dat levert een mooi afzetgebied op.
Dus lekker centen vangen.
Maar ook speelde op de achtergrond de NAVO gedachte mee van, snel inpikken voordat het te laat is.
De Euro burocraten in Brussel werkten daar vol overgave aan mee.
Hier waren natuurlijk de rechtse partijen zoals CDA en VVD fel voor.
Maar ook de linkse partijen zagen er weinig problemen in, behalve hooguit de SP.
Dat er ook negatieve kanten aan zouden kleven wilde niemand weten.
Voor een koe in de wei ziet het gras in de andere wei er altijd groener uit niewaar.
Het was voor veel partijen gewoon onvoorstelbaar dat burgers van nieuwe lidstaten hier op rooftocht gingen.
Die moesten toch dankbaar zijn dat ze van het communisme afwaren.

Om gelijk de EU zo uit te breiden was een grote fout gemaakt door alle partijen, in alle landen.
Dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat alle problemen worden opgelost.
Kijk veel Oost Europese landen waren er vooral economisch helemaal niet klaar voor.
Maar ook bestuurlijk niet gezien de overal aanwezige corruptie.
Ik moet het nog zien of de Nederlandse belastingbetaler niet gaat betalen voor al die Oost Europese landen.

Grtz.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan