Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Ik kan de reactie van Trust begrijpen als men er om vraagt, maar het gaat qua regels toch wat te ver, gezien er ook jeugdigen meelezen.
Vandaar de url weggehaald, ik kan me voorstellen dat in het eerste linkje die gast naar de WC liep.
Ik ga de url bij Trust niet aanvragen, want ik denk dat daar deze week een heel klein stukje van heb gezien en daar ga je echt van kokken.
Daar zullen deze gasten dan wel naar gekeken hebben.
Vermoedelijk wel inderdaad. Ik heb dat trouwens zelf aangepast, kan zijn dat Trust hem ook liever niet per pm geeft, in dat geval kan hij dat aangeven dan halen we ook dat weg.
BT , ik kan jou aktie wel begrijpen , ik vind het wel smerig en onsmakelijk , maar niet schokkend . Deze personen worden niet gedwongen dat te doen .
Veel meer moeite heb ik met filmpjes waarin je ziet hoe dieren (honden) levend worden gevild , d??r draait mijn maag wel van om .
Maar nieuwsgierigen die nog nooit van google hebben gehoord , mogen me Pmmm .
Nja, het is een gevoelskwestie, er zijn mensen die het villen van dieren niet schokkend vinden en het filmpje wel, en er zijn mensen waarbij het omgedraaide het geval is.
Voor jeugdigere kijkers kan ik me de term schokkend toch wel voorstellen.
Ik gebruikte overigens de term "schokkend" niet, maar als je die uit de regels hebt dan zal er wel een en/of bij staan.
Persoonlijk ben ik overigens dezelfde mening toegedaan als jij wat dit betreft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.