hispasat valt weg?

G

gogo

ik heb nu iets raars denk ik ff lekker te gaan zitten met taquilla krijg ik van taq1 t/m t5 badsignal en van taq6 tot taqxx scrambled
En daar geeft hij wel aan dat hij signaal krijgt maar ik zie de ontvangstmeter wel af en toe terug lopen of oplopen.
Vanmiddag werkte alles perfect snap er niks meer van.
Iemand een suggestie
Ik heb een triaxschotel 90 cm
En een alps lnb 0.7

gogo

Wie begrijpt dit wel
Ik ga op mijn humax naar
antenne setting
Antenne alternativa
en ga dan naar 1 daar staat astra op diseq a
dan ga ik naar 2 daar staat hotbird die staat op diseq b
dan naar 3 daar staat hispasat op diseq c

Als ik dan naar de zenders ga dan werkt de hispasat niet hoewel wel de blauwe balk drie kwart uitslaat.

Als ik dan weer terug ga naar Antenne alternativa begint hij gelijk bij satteliet 17 ik heb daar om te proberen maar diseq C ingevuld en alles werkt als een speer.

Je zal denken oke het werkt dus don't worry maar ik wil toch graag weten wat er nou eigenlijk niet klopte

thx gogo

ik denk het volgende kijk een sateliet een naam geven is niet moeilijk het ligt denk ik aan de frequenties die bij een sateliet ingevoerd zijn ik heb ook bij mijn humax hispasat moeten toevoegen met de juiste frequenties en op c moeten zetten maar ik had ook een andere kunnen nemen met die frequenties en die op c zetten dan had ik ook beeld gehad volgens mij moet het zo iets zijn en anders hoor ik het wel grtz tonnie2

Ik denk dat je gelijk hebt dat moet het geweest zijn.
Ik laat het nu maar gewoon staan op satteliet 17 want die komt schijnbaar overeen met de hispasat, en het werkt allemaal.

thx gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan