hoe antwoorden op vragen?

C

chrisjan

"Ik heb eerst leren lopen en dan leren gaan...." Ik volg reeds zolang het Board maar weet niet hoe je moet antwoorden op gestelde vragen(als je wil helpen bvb...) Verder ook wanneer je met iemand , die reeds geantwoord heeft op uw vraag nog verder wil doorgaan met hetzelfde onderwerp ....

Waar vind ik deze regels?...

1000 X thanks

Als je het forum in het Nederlands hebt staan is het eigenlijk gemakkelijk.

Om op een gestelde vraag te antwoorden klik je op het knopje "post reply" wat onder de post met de vraag te vinden is en ook erboven trouwens.

Je kunt ook gewoon in het witte vlak onder de post je antwoord typen en dan op het "snel reageren" knopje klikken, of "post quickreply" als je het forum in het Engels hebt staan.

Heeft iemand dan weer op jouw antwoord een reply geschreven, doe je gewoon hetzelfde.

Het quoten is iets anders, normaliter niet perse nodig, ik doe het ook zelden.

Tja @Chrisjan, als jij jezelf niet aan de regels houdt, dan hoor je vanzelf Black Tiger een keer grommen. ;)

En zolang als je een vraag gesteld hebt waarop jij een antwoord hebt gehad, en je begrijpt dat antwoord niet, kun je het nogmaals vragen....

Ach het grommen is met de jaren wel afgenomen hoor:biggrin:

Maar ik zie al dat het deze keer prima gelukt is in de Dreambox sectie, ik moet ook nog eens op zoek naar nederlandstalige knopjes voor de NL taalmodule.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan