hoe direkt in nokia 9902(zelde als de 9800

D

daantje

Hai,
Weet iemand dan hoe ik alleen de premiere direkt in de nokia 9902 kan krijgen?
Want ik werk met de jokercam en fun 5,en heb van iemand een lijst gekregen om erin te zetten ,maar heb dat nog nooit gedaan,alleen bij de humax.
En ik weet niet of dat me software (0.70) van de cam niet weggaat .
Maar misschien heeft het iets met de instellingen te maken ,en weet iemand misschien hier die dat ook heeft gehad.
groetjes

software van de cam gaat er niet uit.
Dus gewoon met een editor de nieuwe lijst erin zetten, net als bij de humax.

Trouwens, joker kan ook wel een update gebruiken, bijv naar 0.77 of 0.78, dan heb je ook free-xtv weer terug.

suc6

ja maar ze zeggen dat deze 0.70 wat stabieler is.
En ik doe de files van b*r*s altijd op de humax met chipcat kan dat met de fun 5 ook
En heb jij premiere direkt ook dan op jouw nokia????

@sjonnie5
kun jij misschien misschien antwoorden op mijn bericht hierboven ,ben er wel benieuwd naar of jij de direkt op je 9800 heb,en of dat met chipcat gaat de fun5.
bedankt alvast
groetjes

@Daantje

Sorry m8, ff druk geweest.
De direct draaien gewoon op de 9800, met een ingeladen settingslijst.
Alleen zitten ze verspreidt over de direct, F1 sport en nog wat andere kanalen.
Fun 5 werkt gewoon met de files, alleen is de eprom v/d kaart groter, maar die heb je eigenlijk niet nodig.
Draai al tijden met de 0.77 versie, en heb nergens geen problemen mee.

ok bedankt
Maar hoe zet jij die settinglijst ermee in ik heb een 0-modemkabel ,ik doe het bij de humax wel zelf,maar hoe gaat dat in zijn werk met de nokia.
Kun je mij misschien een beetje op weg helpen eventueel via pm of email,want ik kom er niet uit.
Niet dat ik straks iets doe,en gee beeld meer heb.
Ik zou je heel dankbaar zijn ,als je dat wilt doen,want ik heb overal gezocht maar kan nergens iets vinden
bedankt en groetjes

Hier kun je mmedit vinden:
http://mmedit9800.tripod.com/
en eventueel ook settingslijsten, ik gebruik zelf setedit, maar die moet je kopen bij setedit.de. Voor zover ik weet kan mmedit hetzelfde.

Settingslijst downloaden en evt. aanpassen, en met mmedit uploaden naar je box.

net zo simpel als de humax.

suc6.

hoi
ik dacht dat de 0 kabel die je gebruikt bij de humax een anderen
is dan de 0 kabel voor de nokia
hou daar rekening mee
gr dalton

@Dalton

Ik gebruik voor de 9800 en de humax precies dezelfde zelfgemaakte 0 modem kabel, dus geen verschil.

ok ik ga het proberen
en laat jullie het horen of het gelukt is ,want ik ben een beetje onzeker om die lijsten erin te doen,want die nokia 9902 is van mijn vader en als het niet lukt heeft die man geen beeld.
En als het bij mijn eigen niet lukt ,dan heb ik pech.
Nou alvast bedankt en groetjes

Mocht het om de 1 of andere reden toch niet lukken (wat ik betwijfel), kun je altijd nog ff een fabrieks reset doen en de kanalen weer opnieuw inscannen.
Missen doe je in ieder geval niets.

Suc6.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan