hoe kan ik mijn smartcard programmeren

C

CS-JAH

Ik wil graag mijn smartcard programmeren om Canal+ enz te kunnen kijken. Ik heb een Lemon Sat ontvanger met een Aston Cam...
Wie kan mij helpen

Greetz CS JAH

Ik weet wel iemand die je daarmee wil helpen, bel gewoonweg dit volgende nummer en binnen een paar minuten heb je beeld; 0900 - 8350
Dit werkte in alle door mij meegemaakte aanvragen voor nagenoeg 100%

Ik bedoel dus zelf programmeren, dus illegaal zonder te betalen

dat kan ik raad je om dawgati site te bezoeken voor beginners is een leuke site waar van je veel kunt leeren
grtz roufa!

Zoals bekend is er niets nada nul,zip voor de 7.3 kaart dus zelf iets proggen is niet van toepassing voor deze kaart.

De enige die er iets mee kunnen zijn de jongens achter het nummer wat ik al eerder genoemd heb.

Wie zegt dat ik een 7.3 kaart heb? Als ik wil, kan ik er toch een andere cam ingooien. Met een Funcard ofzo?

Greetz

schijnbaar ben je al goed geinformeerd , waarom dan vragen naar de bekende weg???

Ja maar je wil C+ kijken dat kan alleen met een abo alternatieve manieren zijn er niet.
En voor de Aston is niets mee te doen alleen een seca kaart loopt er in en voor de rest niks.
De NL zenders zijn in Irdeto gecodeerd en zijn wel op een alternatieve manier te bekijken, maar zal je wel een andere module moeten hebben.

Groetjes

Originally posted by zeddini
dat kan ik raad je om dawgati site te bezoeken voor beginners is een leuke site waar van je veel kunt leeren
grtz roufa!

wat is de link van die site dan??

Met duwgati lukt het wel,, was een type foutje denk ik van zeddini

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan