Hoe opnames wissen op de 7020?

• Topic starter CostaBlancaMedia
  • Startdatum
C

CostaBlancaMedia

Vrienden,

Ik ben in mijn nopjes met mijn nieuwe aanschaf, de 7020 met harde schijf en ik heb als test al even wat opgenomen maarrrrrr,... hoe kan ik nou iets wissen? Ik heb me rot gezocht maar ik kom er niet uit.

Ik druk in menu op bestanden en dan zie ik wat ik heb opgenomen en ik kan het meteen afspelen. Maar ik zie nergens een aanwijzing hoe ik iets moet wissen. Het lijkt mij dat ik ergens overheen kijk, dus misschien weet iemand in welk menu en waar deze funktie zit...

Als je kijkt wat je hebt opgenomen druk je op de knop van je AB menu
en ga je naar delete OK weg opname succes

uhhh,..ja,...maar ik kom nergens dus een knop delete tegen op de AB of het menu. Kun jij zeggen waar ik dit kan vinden dan?

op de menu knop drukken dan naar bestand modes en dan naar opgenomen video bestanden en dan wissen maar dat is wel per image verschilend
gr frans

Je hebt die kleine grijze knopjes toch? Audio, Info, Video en Menu.
Nou die menuknop druk je op als je in de lijst staat van je opnames, dan krijg je weer een lijst zichtbaar en onderaan ergens staat daar "delete" bij, oftewel "verwijder".

als je precies doet wat Black Tiger schrijft moet het je lukken:

1. Ga naar de bestandsmode file het menu van je dream (3e keuze van boven meestal). Je kunt ook gewoon het cijfer 3 kiezen op je AB vanuit het menu. De menukeuzes zijn ook via getallen te benaderen dus niet alleen met de cursortoetsen.

2. Als je in bestandsmode bent, dan doe je net of je de kanalenlijst wilt zien. Natuurlijk zie je geen kanalenlijst in bestandmode, maar de opgenomen bestanden. Het kan zijn dat je die niet direct ziet maar dan moet je eerst even de juiste folder (directory) zoeken waar je opgenomen bestand staat (dat doe je door dan op de rode knop te drukken (root) en je kunt vervolgens vanuit de root bladeren of naar je harddisk gaan en dan bladeren (de juiste folder en bestand zoeken)

3. Ga op het te wissen bestand staan met de cursor (selecteer het te wissen bestand dus)

4. Klik weer op de knop op je AB die je normaal gebruikt om de kanalenlijst te zien. Je krijgt dat een ander menu te zien en daar zie je Delete (of: Wissen) bij staan, mogelijk de 6e keuze van boven. (of cijfer 6 kiezen in dat menu)

5. Klik op Wissen en volg de instructies op je scherm

Ik heb precies gedaan wat er door jullie is beschreven, maar het gaat fout op het moment dat ik met de cursor op het te wissen bestand sta en dan dus weer net moet doen alsof ik de kanalenlijst wil zien.
Immers, als ik op het te wissen bestand sta en druk op OK, dan begint hij af te spelen. en als ik dan toch de kanalenlijst/bestandenlijst zou willen zien, dan krijg ik geen menu met delete.

Als ik normalieter de kanalenlijst wil zien dan druk ik op OK en dan de pijl naar boven/beneden. Dan krijg ik de lijst. (tenzij er natuurlijk een andere manier is)?

Inmiddels heb ik de oplossing gehregen:
Als ik op de lijst van bestanden sta, moet ik de knop MENU nogmaals indrukken. Dan krijg ik dat aparte menu met de optie wissen.

Tja,...het is allemaal nog erg nieuw en soms een beetje onduidelijk.
Maar ik heb er een hoop lol van en daar gaat het om!!

We hadden het anders duidelijk omschreven leek me, maar ok fijn dat je het toch gevonden hebt, oefening baart kunst.:)
En zoals je zelf al zegt, ook een hoop plezier!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan