Even kijken, waar zal ik beginnen:
Windows 2000 was algemeen bekend dat hij na 48 dagen "volliep" en dus moest je booten (kan een dag meer of minder zijn)
Mijn versie, die ik tot 2 jaar terug draaide liet ik ong 3 maanden in de lucht... Meestal was het daarna zo een verschrikking dat een nieuwe image neerpleppen minimaal afdoende was voor weer 3 maanden "lol".
Het "niet booten" van een werkstation is uiteraard onzin. Dat het niet nodig is, echter niet!
Zoals ik al aangaf, Ik heb Glibc weggegooid met de bedoeling om er een nieuwe versie in te zetten. Ik ben er enigzins op brute wijze achtergekomen dat dat niet kan. En dus een nieuwe install... (wat automatisch betekend dat je moet booten).
Ik draai zonder verdere problemen al meer dan 360 dagen (helaas van die grap van van de week) op kernel 2.4 (ja, die rotte) zonder 1 keer plat te gaan. Inc het in / de-staleren van diverse software. Dat is een teken van absolute stabiliteit! Dat hoef ik jouw niet uit te leggen, BT. Ik geef alleen maar heel sterk aan (net als KK overigens) dat Linux meer dan 100% beter is dan windhoos. Beter (ja, ik weet het, heel gevaarlijk om dat tegen jouw te zeggen) omdat het stabieler, veiliger en minder virus gevoeliger is.
Exploits waar jij over hebt, betreffen zoals je zelf al zei, webservers, grote jongens. Jij hebt het over een hele belangrijke exploit, een zeer gevaarlijke die al ow zo lang open lag.....
Nou, dat ow zo lang zal bij elkaar misschien een paar maanden zijn (als het dat al was / is) voordat de oplossing BEKEND werd. (heel wat anders dan het daadwerkelijk gebruiken als systeem beheerder
)
Dat zijn toch dingen waar een gemiddelde thuisgebruiker niet mee werkt (apache etc???)
Nee, Beter, Linux als OS is precies zoals KK al netjes omschreef:
Een klein huisje op een fundering van een flatgebouw!
Btw, over het stroomstoring gebeuren:
De reden waarom ik "maar" 360 dagen in de lucht was, was omdat voor die periode ik 3 keer in 1 maand een stroomstoring heb gehad.... (anders was het dus langer!)
Nu ff op je andere opmerking:
Hydra, beginners-image???
Kgeloof niet dat ik je snap. Ik draai SuSe Linux... Is dat ook een beginners distro dan?
Dat meot dan wel... Maar... Jij snapt RedHat niet, Dat is dan ook een Beginners distro... Kan dus niet geheel me vinden in deze opmerking.
Ow, voordat ik het vergeet:
Ik heb wel eens de CVS gepost (het adres voor de CVS tenminste)...
(think, before you oordeelt!)