hoe werkt de nieuwe image

K

kronovic

ik heb de nieuwe image van rudream erop gezet maar ik kan er verder niks mee.
ik wil graag weten hoe je de cams erop zet en de hoe ik mijn instellingen moet doen.
ik gebruikte eerst de pli en dat is gemakkelijk maar ik wil ook iets anders proberen en heb daarbij hulp nodig.

Ik weet (nog) niet of ze er weer een link in geplaatst hebben, maar normaliter gaat dat via setup, dan addon manager (of manager addons) en daar kun je de addons bekijken in een lijst, kiezen en OK drukken is dan voldoende om een emu te installeren, de rest wijst zich vanzelf.

Wat je ook kunt doen is de link zelf opgeven in rudream via het menu.

Ga naar de Addon Manager (menu: Setup - Addon Manager ?f menu: 6 - 7). Daar zie je onderaan staan: "setup links for addons".

Vink Link 1 aan (Enable) en kijk of de volgende link er staat (zo niet, dan even intikken): "http://rudream.dvb.lv/autoupload/"

Vervolgens de instructie van BlackTiger even opvolgen.

P.S. Je kunt ook via je browser direct naar de webpagina (http://rudream.dvb.lv/autoupload/ gaan en downloaden, maar dan moet je hem zelf even o pje dream zetten en "manual install" doen.

Volgens mij werkt die link niet Eendenteam. Als ik die in de browser intoets, dan geeft ie een 404 error, en dezelfde link maar dan zonder autoupload, komt uit op een inlogscherm.

Vreemd BlackTiger, ik krijg als ik erop klik een keurige lijst te zien die begint als volgt:

plugin_mv.3101.200503261617.tar.gz
language_nl.0109.200503110536.tar.gz
language_sl.0109.200503110536.tar.gz
language_de.0109.200503110536.tar.gz
language_pl.tar.gz
language_tr.tar.gz
language_sl.tar.gz
language_hu.0109.200503110536.tar.gz
language_pl.0109.200503110536.tar.gz
plugin_tuxdns.1000.200503100943.tar.gz

Oh, inderdaad, nu wel weer. Op het moment dat ik het schreef was ie niet beschikbaar. Zeker een tijdelijk foutje of onderhoud geweest, thanks!

Ik zie wel een verschilletje. De lijst die geladen wordt, komt niet overeen met dat wat je in de dream ziet.
In de link zie je bijv. emu_rdgd.tar.gz staan, deze komt op de dream zelf als je daar die link inzet niet terug.
Maar dat maken ze wellicht ook nog wel in orde.

Geen idee, we zullen eens navragen waarom dat is

Thanks, onze dank is groot.
Gelukkig is ie van de site wel gewoon te downloaden en kun je hem installeren middels de /var/tmp "truuk", alleen jammer dan weer dat het de beta9 is en niet inmiddels al de beta 14. Misschien kan men dat meenemen in de vraag?

De radegast die op de link staat is inderdaad een oude versie van radegast. Er zou weer een goede versie van radegast komen zowel op de site als via het (emu)menu. Afwachten wanneer dit werkelijkheid is.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan