Hoe zat het ookal weer....(of waarmee ookal weer)

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
211
Punten
63
Leeftijd
57
Ik ben vergeten waarmee ik het volgende kon.....

Als je een filmpje op het www zag kon je het downloaden door met je rechter muis op het filmpje te gaan staan en te klikken. Dan kon je de eigenschappen kopieren naar dat programma en dan kon je dat filmpje opslaan.

Ik dacht dat het iets met ftp download was maar ik heb er nu ale een paar gedownload en dat zijn de verkeerde blijkbaar.

Heeft iemand een idee welk programma het was en hoe het moet of een ander programma waarmee ik het zelfde kan???

Alvast bedankt.

Oh ik deed dat altijd door met de rechter muisknop op de link naar het filmpje te klikken en dan te kiezen voor "doel opslaan als".
Dat lukt niet?

Helaas, dat kan niet.

Misschien dat jij nog een oplossing weet voor het opslaan of binnen halen van deze film.

Het is zo makkelijk... ;)

Je ziet 1 van die 2 schermpjes, @nr.10. ga op het balkje onderaan staan ( het blauwe ) open niets maar meteen rechtermuistoets, en "eigenschappen" klikken, je krijgt dan de url naar het filmbestand.

knip en plak dit in jou adresbalk, en open het.

Het wordt dan geopend met jou mediaplayer, wacht tot het helemaal geladen is, en dan kun je het opslaan als.

filmpje 1

filmpje 2

maargoed dat zei BT ook al...

Maaruh, nummer10, noten lezen e.d kan ik jou ook wel een beetje leren hoor. ;)

Je hebt toch hier die 'trekzak' op de kast zien staan? :biggrin:

Hey vriend :biggrin:

Nr.10 is idd begonnen met het notenspel, ik heb een keyboard aangeschaft en ik kan geen noot lezen, dus leek me zo'n cursus wel leuk. Maar er zoveel mogelijk met zo'n ding.(Roland EM-55)

Vandaar dat ik nu wat minder tijd heb maar dat komt wel weer.

Het is uiteindelijk gelukt met behulp van DAP. Het ging dus niet lukken met rechts opslaan omdat die stom weg er niet bij stond.

Later dacht ik; misschien komt dat door Chrome, dus ik probeer het nog even met de vuurvos.
Die kon wel downloaden maar niet wegschrijven omdat deze hem direct opende in vlc.

Maar iedereen bedankt het is gelukt.

Nu maar oefenen.

Kun je eens een url geven Nummer10? Want stomweg niet erbij staan bestaat bij mijn weten niet dus zou het op die site uitgeschakeld moeten staan.
En dan wil ik de code wel eens doorspitten hoe ze dat geflikt hebben.:biggrin:

Tuurlijk kan dat, ik stuur je even een mailtje wamt je moet inloggen.
Maar het kan misschien ook aan mijn besturingsysteem liggen.

Yep thanks, doen we dat verder via mail.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan