hoelang proefabbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maus

Wie kan mij vertellen hoelang je canal + gratis kunt kijken als je de kaart hebt geactiveerd (basispakket ) ??

gratis ??? Dt is ons niet bekend wel weten we dat je het eerste half jaar voor 14,95 Euro per maand kunt kijken. We hebben dat hier gelezen

je kan canal+ ongeveer 2 maanden gratis onvangen ze zeggen dat je 1 maand test kan kijken maar ik heb hem in mijn mm gedaan en ik kon twee maanden kijken daarna heb ik weer gebeld en gezegd dat ik een aston module heb gekocht en dat ik eindelijk kon kijken naar het basispakket en heb vriendelijk gevraagd of ik nog een maandje kon kijken naar canal+ toen zij de man maar die hadden wij vorige maand al geactiveerd en is nu verlopen en ik zij dat ik een paar keer gebeld had en dat was ook zo dat ik geen update kreeg en toen zij hij dat klopt en heeft ie hem weer geactiveerd dus kan ik nog twee maanden kijken is dus ook een tip gelijk suc7

Dat werkt zo niet meer.
Officieel krijg je geen gratis canal+ meer.
Wanneer je je formulier hebt opgestuurd (of laten sturen), dan kun je wel een dag of 10 kijken.
Maar officieel heb je dan geen canal+, maar alleen het "vrije" pakket.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je dan dus ook geen canal+.
Die 10 dagen is een maximum.
Wanneer je formulier eerder ontvangen en verwerkt is, dan ben je ook eerder voorzien van het abo dat je besteld hebt.
Word ie later verwerkt, dan heb je dus ineens zwart beeld.

eerder was het volgens mij een maand.

Als je de kaart officieel aanmeldt krijg je altijd even C+ als lokkertje!!

De kaart draait echter al 1,5 maand.
Misschien heeft dit te maken met de blokker die ik er tussen heb zitten! Update tot eind maart is al aanwezig !!!!

Officieel was de blokker voor dsx 6010, maar gewoon aangepast voor in mijn 7072 en werkt dus blijkbaar.
Wie heeft er nog meer ervaring met deze blokker in b.v. de pioneer of zo.....

Ik heb dat canal plus pakket ook genomen , dus alleen de drie film zenders en daarbij ook het gratis settop pakket , maar ik zie voorlopig ook alle kanalen , inclusief x-zone animal planet discovery en nog een hoop , ben benieuwd hoe lang dat dan duurt .

klopt het hele pakket is dan open inclusief x-zone na 22:00 en echt geloof wanneer ikzeg dat ik nu gratis de derde maand in ben gegaan inderdaad is die ene maand een lokkertje maar voor dat ie afloop doe ik hem in mijn mm blokkeert ie hem waarschijnlijk kijk bijv:ze hebben hem eind jan weer geactiveerd voor een maand dus eind feb zoe dan allen het basispakket moeten werken maar de updat staat nu op 29-02-2004 in feb word weer een update gegeven voor eind maart die pik ik ook dan mee en doe hem op 25-02-2004 in mijn mm dan kan ik tot eind maart kijken en dan maar hopen dat er nieuws is aan het front

sorry ik had de posting niet goed gelezen maar ik ga nu ook mijn aston even pakken kijken of ie hem update tot eind maart

Ik heb dus het settopbox pakket (alleen nederlandse zenders,
geen C+, discovery, hallmark e.d.)

Mijn vraag is dus, werkt de blokker of heb ik geluk...

nou ik precies hetzelfde geluk of werkt de blocker goed trouwens de update tot eind maart is binnen

alleen bij mij werkt alles hallmark,nickolodeon,animal planet zelfs x-zone na 22:00 canal+rood,blauw:16/9 alles dus onder het mom van een maand testen gratis maar die regeling was tot eind dec en daar viel ik dus in in eerste instantie

Beste satvrienden,

Ik heb een gepatchte 6072 met een abbonnement van canal + (bl/rd/16-9).
Kan ik met een blocker alle zenders weer ontvangen van het canal + pakket (hallmark/discovery enz)?
Zo ja waar kan ik aan die blocker komen en hoe werkt dit. Moet dit ook in de decoder gepatched worden?

Bij voorbaat alvast bedankt voor de info.

{editted by moderator}
Verkeerde reply in dit draadje. Daarom draadje op slot.
Overigens: reacties aan betr. via PM graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan