Hoeveel voordelen heeft een satellietset?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
737
Punten
113
Leeftijd
59
De eerste zal ik doen.

Nu op dit moment sneeuwt het hier volop, de zenders rtl4 en dergelijke staan op de kabel op zwart, maar hier met de wok volop beeld!

Dit is slechts een greep uit 1 van de vele voordelen...

Who's next? :biggrin:

Hier heeft de hele dag de zon geschenen nu een natte flotter sneeuw.

En de voordelen van een schotel als ze coderingen veranderen houdt je dit weer een paar dagen van de straat.

Heb je geen beeld ben je zelf vaak de monteur en dat wil wat zeggen.

En het bespaart me 52 euro (geen kabel) kijk dan de hele c+ zooi voor 6 euro pm.

mvg.sath.

Freggel Kabel wat is dat heb ik niet wij hebben thuis alleen Schotel en Digitenne ontvangst waarbij ik natuurlijk ontvangst met de schotel prefereer,
want ook digitenne valt met die weer nogal eens weg terwijl ik met die schotel van een meter altijd beeld heb.
Net zoals je zegt de buren geen beeld op de kabel en ik wel met de schotel in de meeste gevallen wel alleen heel veel sneeuwval en heel erg veel onweer wil het wel eens weg vallen maar dat is echt zelden.

mijn voor deel van de sat is dat ik niets meer heb met upc die brengen toch aleen maar elende in huis

Dat je hem zelf kunt schoonvegen met een bezem vanuit een venster als je hem goed geplaatst hebt, haha!
Indien er extreme omstandigheden optreden zoals nu!
Er heerst geen verkeers chaos, maar infarct!
GSM netwerken storten af omdat iedereen begint te bellen.
Energie-netwerken liggen plat, omdat ze zo goed gemaakt zijn.
De spoorwegen liggen gedeeltelijk plat!
En dat kan ik nu zien via mijn schotel!
Uiteraard aan iedereen veel sterkte gewenst die nu nog in de troep zitten.
Grtz.

Bij mij was de overweging niet moeilijk!
Geen kabel aansluit doos in de woning en voor het bedrag dat upc voor het aanleggen ervan wil hebben kun je een volledige satteliet installatie kopen.
Gisteren een sneeuw plaatje over de lnb's geplaatst en heb daarna de lnb's niet schoon meer hoeven vegen.
En ja ook ik heb de schotel zo staan dat ik er vanuit een raam makkelijk bij kan.

Meer kanalen, meer vrijheid om te kijken, interessante buitenlandse kanalen.
Betere kwaliteit dan kabel, mooier strakker beeld.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan