Hof Den Haag bekrachtigt schotelverbod Brielle

J

JoostA

Na wat positiever nieuws van de kantonrechter te Alkmaar van enige tijd geleden heeft nu het Hof Den Haag op 1-8-2007 een negatief vonnis geveld over het schotel verbod te Brielle.

Lezing van het arrest brengt overigens aan het licht dat er door de betreffende advocaat een alleszins slecht en ondoordacht verweer is gevoerd.

Als iemand er ooit zin in zou hebben een zaak als deze voor de Hoge Raad te brengen (om er een principieel oordeel over te krijgen), zou deze zaak zich er dan ook slecht voor lenen. Dat heeft te maken met het feit dat de HR alleen over verkeerde toepassing van het recht oordeelt. Gezien de door het Hof vastgestelde feiten, is dat in deze zaak een nutteloze zaak.

Vindplaats:

www. rechtspraak.nl onder landelijk jurisprudentie nummer BB2283

Nou ik heb het vonnis gelezen, het is inderdaad zeer slecht verdedigd maar kun je nu de stichting vragen dan maar aan te geven om welke binnen antenne het gaat en waar te koop.

Van een schotel achter een raam heb ik wel eens gelezen maar met dubbel glas ook weinig kans.:applaus:

Interessant nieuws, als ik wat tijd over heb ga ik het arrest ook eens lezen.

Onder LJN BB2640 kunnen de liefhebbers nog een uitspraak over het schotelverbod Brielle lezen (22-8-2007), met een dito voorspelbare slechte afloop. Ik vind dat het Hof wel vrij simpel aan artikel 10 EVRM voorbijgaat.

Klopt dat nummer wel??

Als ik BB2640 invoer als LJ nummer krijg ik dat dat nummer niet juist is bij http://www.rechtspraak.nl/default.htm

Nou vandaag werkt het LJ nummer wel, zeker een bug geweest.

Het vonnis gelezen en inderdaad ze trekken zich niets aan van dat de mevrouw de Syrische TV wil ontvangen dan moet ze maar naar Al Jazeera kijken.:schieten:

Laatst bewerkt door een moderator:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan