Ja daar istie weer, @Home, en ja ik heb er nog steeds een abbo, maar niet lang meer denk ik.
Want wat men mij nu weer flikt?
De snelheid zou verhoogd worden vanaf begin juli tot ongeveer nu, en die actie is al afgerond, en jullie raden het al: Freggeltje heeft de verhoging niet gehad.
Dus ikke bellen om te vragen wat er fout zou kunnen zitten...
Bij hun staat natuurlijk alles weer goed, en heel de straat hier heeft de verhoging gehad, althans daar gaan ze van uit want ik heb hem volgens hun ook gehad, maar de snelheid is exact hetzelfde, dus wie zegt dat de andere abbonee's gebeld/gecontroleerd hebben???
Eerst vraagt men mij naar speedtest.nl te gaan, en ik zeg daar zit ik nu want anders weet ik de snelheid niet, ah oké ik verbindt je door met onze technische dienst... tuut , tuut, tuut, verbinding verbroken.
Dus opnieuw gebeld, en weer uitgelegd, en meteen weer td, een half uur gewacht en geluisterd naar een k.u...muziekje, en eindelijk een 'knappe kop" en dan krijg je de standaardvragen die men moet stellen....
Welke modem heeft u? de nieuwste sinds kort was mijn antwoord want ik heb sinds kort ook bij u telefonie...
Zit er een router tussen? JA en die blijft zitten!!! Was mijn antwoord...
Kunt u de kabels eens loshalen??? : Wat heeft dat ermee te maken, die zitten, en dat heeft niks met uw verhoging te maken, want ik zit nog op de ouwe snelheid, maar oké welke moet ik controleren? de coax werd er gezegd, en er werd bijgevraagd of ik hun spullen had gebruikt, nee zei ik beter spul dan van jullie... hoezo beter?? Ik bespaar het antwoord.
Hoelang zijn je kabels: Antwoord/vraag: wat heeft dit er nou mee te maken? als de kabels te lang zijn verlies je snelheid... Man die liggen al drie en een half jaar op dezelfde plek!!! Was mijn antwoord...
Ook moest ik naar start uitvoeren gaan en CMD, en daarna netstat, want ik denk dat er bij jou andere of jij zelf aan het downloaden bent??? Nou... ach de moed zaktte me steeds verder in de schoenen.
Dus ik heb het gesprek na ruim een uur afgebroken met de mededeling dat ik hier wel eens zou kijken of het echt hier kan zitten, en dat dit waarschijnlijk het laatste gesprek was, want wat mij betreft is het abbonement met hun voor nu en altijd afgelopen!
Ik mag het niet zeggen, maar wat zitten daar een stelletjes "Eikels"
Want wat men mij nu weer flikt?
De snelheid zou verhoogd worden vanaf begin juli tot ongeveer nu, en die actie is al afgerond, en jullie raden het al: Freggeltje heeft de verhoging niet gehad.
Dus ikke bellen om te vragen wat er fout zou kunnen zitten...
Bij hun staat natuurlijk alles weer goed, en heel de straat hier heeft de verhoging gehad, althans daar gaan ze van uit want ik heb hem volgens hun ook gehad, maar de snelheid is exact hetzelfde, dus wie zegt dat de andere abbonee's gebeld/gecontroleerd hebben???
Eerst vraagt men mij naar speedtest.nl te gaan, en ik zeg daar zit ik nu want anders weet ik de snelheid niet, ah oké ik verbindt je door met onze technische dienst... tuut , tuut, tuut, verbinding verbroken.
Dus opnieuw gebeld, en weer uitgelegd, en meteen weer td, een half uur gewacht en geluisterd naar een k.u...muziekje, en eindelijk een 'knappe kop" en dan krijg je de standaardvragen die men moet stellen....
Welke modem heeft u? de nieuwste sinds kort was mijn antwoord want ik heb sinds kort ook bij u telefonie...
Zit er een router tussen? JA en die blijft zitten!!! Was mijn antwoord...
Kunt u de kabels eens loshalen??? : Wat heeft dat ermee te maken, die zitten, en dat heeft niks met uw verhoging te maken, want ik zit nog op de ouwe snelheid, maar oké welke moet ik controleren? de coax werd er gezegd, en er werd bijgevraagd of ik hun spullen had gebruikt, nee zei ik beter spul dan van jullie... hoezo beter?? Ik bespaar het antwoord.
Hoelang zijn je kabels: Antwoord/vraag: wat heeft dit er nou mee te maken? als de kabels te lang zijn verlies je snelheid... Man die liggen al drie en een half jaar op dezelfde plek!!! Was mijn antwoord...
Ook moest ik naar start uitvoeren gaan en CMD, en daarna netstat, want ik denk dat er bij jou andere of jij zelf aan het downloaden bent??? Nou... ach de moed zaktte me steeds verder in de schoenen.
Dus ik heb het gesprek na ruim een uur afgebroken met de mededeling dat ik hier wel eens zou kijken of het echt hier kan zitten, en dat dit waarschijnlijk het laatste gesprek was, want wat mij betreft is het abbonement met hun voor nu en altijd afgelopen!
Ik mag het niet zeggen, maar wat zitten daar een stelletjes "Eikels"