HomePage hits

S

sat@wish

Wie weet hier een antwoord op, hoe komt het dat sommige pagina's met een teller b.v netstart de traffic prima bij houd, en andere weer niet?

Mijn schoonzoon heeft een jaar of twee geleden een homepage aangemaakt, met een teller er op van netstart er op, nu staat zijn teller op nog geen 600 hits wel wat mager vindt ik, zo kijk ik wel eens op andere sites die dan 10 of 20 duizend bezoekers binnen nog geen jaar hebben gehaald hoe kan dit , wie weet hoe dat zit.

1) je schoon zoon heeft een site gemaakt die het aankijken niet waard is dus niet aantrekkelijk genoeg is voor bezoekers
2) teller loopt niet, dit kun je zelf controleren door de site te bezoeken en kijken of de teller ophoogt.
3) je kunt de teller vanaf een bepaalde waarde instellen, wil je stoer overkomen zet de teller van 99999 en de eertvolgend is de 100.000 bezoeker.
de site opgeven in zoek machines met trefwoorden die "hits" zijn

@The Matrix

1 ) Meschien heb je wel gelijk slechte pagina inpakken en weg wezen, maar als ze eenmaal op de pagina zijn geweest zijn ze geteld dus daar ligt het niet aan (teller werkt prima).

2) En de pagina laten draaien op 99999 is geen kunst moet wel ff real blijven.

3) kan hem ook aanmelden op een hitlijst zoals je aangaf.

Ik denk zelf dat hij hem maar wat moet promoten.

Matrix bedankt, sat@wish

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan