F
Flipper
Ik wil een topfield sat receiver aanschaffen, maar heb op mijn balkon net geen zicht op Astra 19.2, nu wil ik ten behoeve van Duitse Arte, ARD en ZDF op hotbird uitrichten.
Is het zo mogelijk om deze zenders free to air te kunnen bekijken.
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 18:27 uur ----------
Sorry, dat ik mij trouwens nog niet had voorgesteld.
Vergeetachtigheid is schijnbaar onderdeel van de grote slijtageslag
Ik ben geïnteresseerd in sateliet ontvangst en had vroeger een 88 cm Triax met 2 lnb's en een zo'n extreme decoderkastje.
Maar misschien kan ik hier nog iets opsteken van de huidige ontwikkelingen.
Nu na wat jaren kabelgepruts enz. wil ik in mijn nieuwe appartementje weer van wat betere ontvangstkwaliteit genieten.
Nu heb ik alleen voor de NL zenders alleen Digitenne, met een goede ontvangst hier op de 3e etage.
Mijn balkon is wat aan de verkeerde kant gesitueerd, daarom wil ik met zo'n simpele Hotbird oplossing toch nog naar Arte, ARD en ZDF kunnen kijken.
Daarom dacht ik nu aan een Topfield TF 5050 CI voor free to air ontvangst en een 78 cm Triax.
Ik ben benieuwd of die 13 graden nog een beetje werkt tegenwoordig.
Of blijft kabelontvangst de enige optie om nog wat te kunnen bekijken.
Is het zo mogelijk om deze zenders free to air te kunnen bekijken.
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 18:27 uur ----------
Sorry, dat ik mij trouwens nog niet had voorgesteld.
Vergeetachtigheid is schijnbaar onderdeel van de grote slijtageslag
Ik ben geïnteresseerd in sateliet ontvangst en had vroeger een 88 cm Triax met 2 lnb's en een zo'n extreme decoderkastje.
Maar misschien kan ik hier nog iets opsteken van de huidige ontwikkelingen.
Nu na wat jaren kabelgepruts enz. wil ik in mijn nieuwe appartementje weer van wat betere ontvangstkwaliteit genieten.
Nu heb ik alleen voor de NL zenders alleen Digitenne, met een goede ontvangst hier op de 3e etage.
Mijn balkon is wat aan de verkeerde kant gesitueerd, daarom wil ik met zo'n simpele Hotbird oplossing toch nog naar Arte, ARD en ZDF kunnen kijken.
Daarom dacht ik nu aan een Topfield TF 5050 CI voor free to air ontvangst en een 78 cm Triax.
Ik ben benieuwd of die 13 graden nog een beetje werkt tegenwoordig.
Of blijft kabelontvangst de enige optie om nog wat te kunnen bekijken.