Hotmail hack

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo,

Ik ben zelf helemaal niet thuis in hotmail hack dat is zojuist gebeurd van goede persoon die ik ken is er een mogelijkheid om terug te kunnen pakken zodat de account weer actief kan maken met een ander wachtwoord.
Is er iemand mee bezig geweest met dezelfde probleem.

Gr,
Deliyurek007

Het enige wat je kennis kan doen is een klacht indienen bij hotmail zelf dat het account gehacked is en eigenlijk van hem is en dat hij het terug wil.

Hotmail support kijkt over het algemeen dan ook wel ip adres het meest gebruik heeft gemaakt van het adres en als het goed is, is dat het ip van je kennis. Met een beetje geluk krijgt deze zijn account dan terug, zeker als zichtbaar wordt dat pas sinds kort het wachtwoord gereset is.

Een hotmail hack bestaat er op het moment niet. Wat er gebeurd is dat mensen gaan kijken naar het account en dan proberen online het wachtwoord te resetten. Dan krijg je de geheime vraag te zien.
Bijv.: "Wat is de naam van je huisdier", doch via msn en chat ben je er al vlug achter of iemand beesten heeft en wat de namen zijn van die dieren.
Op die manier worden dus vaak en gemakkelijk hotmail accounts gehacked.

Je zou het kunnen proberen om via de geheime vraag het terug te krijgen maar dat zal vermoedelijk niet lukken.

Mijn hotmail heeft bijv. ook een geheime vraag, volgens mij ook de naam van mijn huisdier, echter het aldaar te geven antwoord heeft totaal niets met huisdieren of namen te maken. Dat maakt het hacken dan ook een enorm stuk moeilijker voor kwaadwillenden.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan