Na... Ik loop gewoon te klooien. Ik gebruik Quanta als editor. Die heeft enkele mogelijkheden zoals autom. tag's plaatsen e.d. maar verder niet.
Frontpage kan je hier en daar wat klikken enzo, en dan heb je zeg maar een pagina in elkaar gezet. Dat heb ik niet. Buiten het feit dat FP er een zooitje van maakt, en ik graag wil weten hoe iets werkt.
Programeren heeft me altijd wel getrokken, maar om het te leren en de intresse erin te houden wil nog weleens weer wegvallen.
Dus nu leek het me eigenlijk wel gepast om met de zo ongeveer meest eenvoudige talen die nu nog gebruikt wordt te gaan beginnen, en dan langzaam proberen door te groeien naar php. Het enige is dat mijn intresse level "up" moet blijven... anders kost het weer maanden voordat ik de draad weer op pak enzo...
Dan wat wil ik eigenlijk voor site maken? Iets met een forumpie? Kheb al twee verschillende gedowned, weet eigenlijk ook welke het word... maar ja... waar moet het om gaan?
Dat weet ik dus nog niet. Zat te denken aan "hoe kut is NL" en "Wat is sharen nu precies" of "Cat's & Dog's" of "Motorrijden"...
En nog tal van onderwerpen. Zat te denken om het te combineren... maar wordt ook zo'n zooitje.
Op dit moment ben ik dus eigenlijk aan het aanrommelen. Heb jij misschien ideeen?
G