HTTP/1.1 404 Not Found

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo jongens,
even vragen of jullie dezelfde problemen hebben met twee hulp programma's.

1, het programma Dreamupdate 1.4.7 [212], voot de TPS keys. Dit geeft de error HTTP/1.1 404 Not Found.

2. een prgramma DiCeDay.exe dat ontrloleerd of er updates zijn, voor de Cerebro, Didem en Daytona kaarten. Geeft ook dezelfde error.

Verder heeft mijn PC geen problemen. Het lijkt dat de site waar de programma's naar toe gaan niet meer bestaan of afgesloten zijn, dat is wat ik mij van HTTP 404 error herinner.

Is er iemand die deze programma's ook gebruikt en dezelfde problemen ondervind.

Groetjes Bert.

Denk dat ik het zelfde heb want ik komt er ook niet op en ik krijg ook geen update want ik heb geen TPS.

:(
Nr.10

Ik heb net de laatste versie gedownload maar het probleem blijft hetzelfde bij DiCeDay.exe 2.0 maar ik snap nu ook waarom want als je naar card tools gaat en dan op de onderste regel klikt zie je dat je een http:// moet invullen (deze is dus nog niet ingevult, wellicht is dit het probleem)

Misschien heeft het er ook mee te maken dat dit board het nu even niet doet, want hier moet er volgens mij iets worden afgehaald voor de upload van de firm ???

;)
Nr.10

Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het nieuwe tv seizoen staat op het punt te beginnen.
Dat geldt ook voor duitsland.
Wat jullie nu gewaar worden, heb ik afgelopen dagen ook gezien.
Namelijk dat er ineens wat sites die zich op de duitse "satelliet enthousiateling" richt, verdwenen zijn.

Ik verwacht dan ook dat dit weer een stap is van premiere om de illegale kijkers af te schudden.

Ik ben bang dat je gelijk hebt, eerst iedereen lekker maken en dan de boel weer zwart maken in de hoop dat je weer wat nieuwe abbo's kwijt raakt.

;)
Nr.10

Kijk eens Premiere wird ab dem 01.09.2006 t?glich den Key wechseln.
Da ein t?gliches Update auch uns an die Grenzen des m?gliche bringt, wird der Support der Daytona zum 30.08.2006 eingestellt, andere Team wie Cerebro haben Ihren Support schon eingestellt und auch das DIDEM Team wird ihn einstellen.
Wir haben in monatelanger Arbeit f?r euch eine neu leistungsf?hige Karte entwickelt, die ab dem 29.08.2006 im Handel erh?ltlich sein wird. Mit dieser Karte wird eine so genannte AU Funktion m?glich sein, d.h. die Karte findet den n?chsten IDEA Key selbst und das solange bis Premiere zum 01.01.2007 die Karten getauscht hat.
Ihr Braucht die Karte also f?r diesen Zeitraum nur 1x Programmieren und habt 4-5 Monate Spa?.
Die Karte wird zum Verkaufsstart ca. 96 EUR kosten und liegt damit deutlich unter einem ABO Preis. Rabatte und Preisnachl?sse sind ab Oktober m?glich.

Der Name der Karte wird "DeDay light" hei?en.

Daytona Team

Dus als het verhaaltje van Cornelis klopt, dan begrijp ik dat het programmatje weinig toegevoegde waarde heeft.

Jammer moeten we even wachten wat er allemaal gaat gebeuren.

Groetjes Bert

Het programma DiCeDay.exe werkt weer, je kan nu ook daar de Camd keys halen.

Bij mij werkt Prem weer met de CAMD3 EMU.

Nou TPS nog .............

Groetjes Bert

Met camd3 werkt tps ook hoor, het is deze week nog uitgelegd hier. ;)

Doe dat nou eens.

bert50 dit krijg ik Hallo

zur Zeit ist viel Los in der Szene!

Aktueller Status fuer Premi**e:

DIDEM: Dunkel
CEREBRO: Dunkel
Daytona: OK
Touris: OK
Diablo: Dunkel
EMU. OK

Es gibt jetzt auch die touris Karte die Premiere AU macht!!!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan