Hulp gevraagd met dreambox 600 pvr

P

peugeot24

hier peugeot24 ben nieuw dus zal wel niet goed gaan maar ga proberen heren ben in bezit van Dreambox dm 600 pvr nu hebt ik wat gedaan wat niet goed is ik hebt geen tv meer ben zelf 73 jaar hebt geen verstand daar van is er iemand die voor mij nieuwe softwear daar in kan zetten eventueel tegen betaling ik woont regio TIEL ik hoop dat u mij kunt helpen vr groet joop of peugeot24

Hallo Peugot24,

Welkom op het SatelliteFun board!!

Ik heb je bericht naar hiertoe verplaatst, in dit forum staat hij wat beter.

greetz, Matrix

Laatst bewerkt:
Hoi joop of peugeot24, welkom op het Satellite FUN Board !.

Ik snap dat het wat lastig werken is op de computer, en dat de meeste mensen die al even met pensioen zijn, vaak wat moeite met dat typen hebben.

Dat wil zeggen dat het allemaal niet zo snel gaat en zo.

Dat geeft natuurlijk niets, want de computer is nog geduldiger dan papier.

Alleen is de vraag erg lastig leesbaar, omdat het een grote zin is, en leestekens als komma's en hoofdletters ontbreken.

Daarom heb ik onderstaand deze zaken toegevoegd.

Zelf zit ik een kilometer of 40 van Tiel vandaan, alleen heb ik erg weinig tijd om te komen helpen.

Uiteraard doen we hier wel alles eraan om de vragen beantwoord te krijgen en er een tevreden gebruiker bij te hebben (en te houden).

Hier peugeot24.Ben nieuw dus zal wel niet goed gaan maar ga proberen:

Heren ben in bezit van Dreambox dm 600 pvr.

Nu hebt ik wat gedaan wat niet goed is, ik hebt geen tv meer.

Ben zelf 73 jaar hebt geen verstand daar van.

Is er iemand die voor mij nieuwe software daar in kan zetten, eventueel tegen betaling.

Ik woont regio TIEL.

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Vr groet, Joop of peugeot24.
Ik heb nog wel twee extra vragen:

Is de DM 600 ook met het internet verbonden ?

Is het ding toevallig door iemand helemaal ingesteld om zonder gedoe met abonnementen tv te kunnen zien ?

goeden morgen MAS 3 ja hij is met het internet verbonden

ik het een abonnement + smartcard bij kanaal digitaal de goed koopste ongeveer 9 euro

mijn kleinzoon heeft hem eens met softwear via de computer geladen

maar dat was telkens wel wat problemen met dat ding ook de zenders zaten niet op volgorde ik wil eventueel ook na het weekend wel naar u komen hoor ik wel van u

het gaat mij alleen maar on de belangrijkste zenders zoals Nederlands talige voor de sport en de duitse zenders

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan