hulp gezocht

piet van de bree

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
73
hallo hier ik ben piet van de bree.

ik ben sinds kort bezitter van een dreambox 500+.

heb deze na een hele tijd mailen en uiteindeluk ook geflast.
neem ik dan zelf aan want hij doed niks meer kan hem nergens mee benaderen ook.

nou heb ik iets van jtag gelezen en via nummer 10 hier en vele andere mijn dank is groot maar ja zit er nog steeds mee hier ik red het niet zelf.

oke nu is mijn vraag wil en kan iemand mij er mee helpen ??

eventueele kosten en wat dan ook worden door mij vergoed.
hoop dat ik iets hoor byvoorbaat mijn dank.

sorry meer kan ik niet uitleggen alleen dat als ik hem aanzet hij heel de tijd heen en weer gaat van groen naar rood
het knopje aan en uit werkt ook niet meer en de afstand dus ook niet
oke
een echt dreambox is het wel hierheb hem waarschijn luk met de verkeerde soft ware geflast

help me please????? piet

Misschien is het handig als je je plaatsnaam erbij vermeld, misschien woont er een ducker om de hoek.

Ik heb even de postings van jullie uit het gedeelte waar men zich voor kan stellen gehaald, en er even een nieuw topic van gemaakt.

Tevens heb ik bij jou Piet, de tekst die jij typt een beetje leesbaar gemaakt, door zo affentoe de boel in alinea's te verdelen, hopelijk heb je daar begrip voor. ;)

Verder kan ik jou niet helpen, ik heb hier geen J-tag, maar misschien zou je eens via PM ( kun je vinden bij iemand zijn profiel ) contact opnemen met Nummer10, daar die bij jou in de buurt woont volgens jou bericht.

Ik wil ook gerust eens kijken, maar ik zit meer in het zuiden van brabant.

Zoals Matrix al aangaf, even jou woonplaats wegzetten, en dan komt het heus wel goed.

Hoi Piet geef even je woonplaats door kan een lid van ons je misschien helpen , gr jaap

hoi jaap ik ben piet aangenaam ik woon in hoogvliet nabij rotterdam oke als je wild helpen graag hoor kom er niet uit hier dank je meer hoor je van me later oke

hoi piet ik zit tegen de belgische grens aan dus dat is wat ver ,heb je al met een 0 modem kabel geprobeerd met het programma dreamup ,laat het even weten proberen we het zo gr jaap

Piet,

Je mag hem ook opsturen dan wil ik wel kijken of ik er iets mee kan.
Waarschijnlijk is de bootloader corrupt en moet deze vervangen worden.
Voor de DM7000 heb ik dat al enige malen gedaan, de DM500 is voor mij ook nieuw.
Maar ik wil het wel voor je proberen.

Eerst even een vraag, want voordat er gezocht gaat worden in de bootloader en dergelijke.

Heeft de Dreambox het voordat je hem ging flashen het wel gedaan?

Want het kan dus ook zijn dat je onverhoopt iets fout gedaan hebt waardoor deze het niet meer doet.

Het is een 500+ dus werkt met de second stage bootloader, jtag zal het dus waarschijnlijk niet zijn

hoi freggel even een antwoord naar ik hoop zo als ik dus weet ja hij deed het voor het flassen maar wilde niks coderen van daar mijn flas maa zou het kunne dat hij wel de flas heeft afgemaakt maar niet software matig , heb deze wijs heid van nummer 10 freggel???

oke gardian wie weet heb je gelijk ik weet er weing van hoor wie weet kan je me helpen dat ik hem op stuur naar je of zo laat het A U B even weten dank je bvb
piet

Je hebt PM

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan