hulp nodig

D

dana

hoe kan ik een eeprom editten voor tpscrypt op gold,fun en zilver
bestaat een programma daar voor.....ik heb isvedit geprobeerd maar is geen vakje daar voor... iamand een idee aub.

ik heb tps-sagem (origineel decoder), is er een special codes dan gewoon alleen maar de hex in te voegen, dat de decoder kan van kaart lezen.

hartelijk dank in vorbat

dana

TPscrypt zou gewoon onder ISVEdit onder viaccess moeten zitten.

Dus als je de provider ID weet en de juiste key kan je heb daar vinden en veranderen,, Of anders eens proberen met PICBined.

heb je daar wel eens en werkende file voor gehad dan?

als ik je goed begrijp dan heb je een orginele viaccess decoder en zul je dus echte viacces file`s moeten gebruiken.

om die te laten werken in en orginele decoder moet er vaak in de
opstart van de kaart dingen veranderd worden en dat kunnen de editers meestal niet.

ook weet ik niet of er wel viaccess files zijn die tpscrypt kunnen.

gr blokker

eerst ik bedank jack voor zijn antwoord.
ook dank aan blokker.
@blokker1

klopt ik had een werkend file voor de sagem decoder ; namelijk 3 files ;voor gold ,fun en zilver, 4 dagen geleden is alles niet meer geldig (zeg maar), behalve de zilver die ik nog steeds alleen maar de free to air channels nog te ontvangen inc. kanal 55 Bandiagara (game channel), ik de files nog steeds en nog een keer geprobeerd maar blijft de decoder zegen (jouw abon. is niet meer aktive), op de zilver kaart ;zegt dat de abo. is correct maar wel geen gewoon franse kanalen alleen(FTA).
ik heb het (ext.eep.) in de isvedit gebropeerd maar zegt (editor for this cardtype not implemented yet).

nog een idee , dank u iedereen

dana

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan