hulp voor Spaanse zenders HISPASAT

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
ik heb 75% quality level en 80%signal level op HISPASAT en noch met mijn MM of mijn MR-module neem ik wat ik vroeger kan nemen.Nu slechts een paar kanalen...ofwel is mijn MR 1.070 niet goed meer of wat moet ik anders doen??Wie kan mij helpen a.u.b.
om zoveel mogelijk Spaanse zenders te kunnen bekijken?.....
1000 X tanks

misschien nieuwe sleuteltjes gebruiken???????????????
Te vinden bij gozo of tony doe of id..
d+ wisselt voortaan dagelijks.

Staat je LNB op 5 uur?????? Zoniet ontvang je maar een paar kanalen!

Grtz. v/d Satrat

Als ie het eerst wel deed en nu niet dan zal het toch niet aan de lnb liggen.Mr 1.06 op je matrix en inderdaad nieuwe sleuteltjes erin zetten of een titaniumkaart gebruiken.Als je daar tenminste nog aan kunt komen.

ik heb een monoblock erop kan iemand mij vertellen welke kant ik voor de hispat moet draaien ??? de astra 28 g weet ik wel te vinden maar moet ik dan links om of rechts om en wat zijn de afstanden van de schotel 29 graden of iets anders.

Als de schotel op Astra staat dan moet je 49 graden richting het westen draaien. Als je schotel aan een paal is gemonteerd en je gaat dan de schotel richting het westen draaien dan moet je ook de elevatie aanpassen en je lnb bij stellen om een goede polarisatie te krijgen.

Maar met een monoblok lnb kun je er beter maar niet eens aan beginnen. Gebruik een enkelvoudige lnb.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan