Humax 5400 hispasat

G

gogo

Krijg geen beeld op xxx gehad maar gaat nog steeds niet open.
Ik gebruik geen module iemand een idee wat het kan zijn?

thx gogo

{editted by duckteam}

Hier geen probleem. Humax met xxx alles OK.

{editted by duckteam}

Snap het ook niet,, hij heeft xxx ,, heb zelf geen humax dus kan ook niet zeggen waarom hij ineens geen beeld meer heeft,, werkte nog goed zondag zij hij.

{editted by duckteam}

trouwens gaat er wel iets van xxx open of die ook niet.

{editted by duckteam}

Probeer eens om de taqs opnieuw in te scannen,, soms helpt dat .

Ik ben naar digital + gegaan daar staan bij mij de taq zenders toen in het menu naar search gegaan dan vind hij een heleboel zenders waaronder ook de taq kanaalen maar als hij dan klaar is met search heeft hij dan de bestaande taq overschreven of moet ik die nieuw gescande kanalen ergens apart terug vinden?
Als hij ze overschrijft dan is het probleem nog niet opgelost.
Het enige wat ik na zondag veranderd heb is van een xxx naar een yyy maar daar kan het toch niet aan liggen?

gogo

{editted by duckteam}

Ik weet niet hoe dat bij een humax werkt,, bij mij overschrijft die de bestaande zenders en nieuwe zenders krijg ik in een apart blok en kan ze dan handmatig neerzetten waar ik wil.

Als xxx werkt zou yyy ook moeten werken,, dus ik begrijp er niks van,, zijn het alleen de www dan,, hebbie wel andere zenders zoals bv andalucia

{editted by duckteam}

Deze zender doet het ook niet ik heb het nu met en xxx gedaan maar nog steeds werkt het niet

{editted by duckteam}

kan wel aan de settings lijst liggen probeer eens een nieuwe petje ofzo

Ik heb opnieuw de patch erin gegooit de nieuwste settings van pet maar nog steeds geen taq.
Maar we geven de moed niet op ik hoop dat er nog tips komen

gogo

Jongens thx voor de tips met dit soort probleempjes leer je meer dan alleen maar lezen.

Nu snel Ajax kijken.

gr gogo

En wat heb je nu gedaan dan dat het weer werkt,, wil ik wel graag weten,, leren we misschien weer van.

Jack ik denk dat ik jullie niks kan leren.
Ik weet het zelf niet ik denk dat ik rommelig ben geweest met de eeprom en misschien de verkeerde heb geladen, of het moet hem toch in de settings gezeten hebben.
Ik durf het niet te zeggen ik heb xxx nieuwe settings erin, en yyy en toen werkte alles weer.
Ik ga ff wat bestanden opruimen, misschien was dat de les wel hou je harde schijf een beetje georganiseerd ;-)

groetjes gogo

{editted by duckteam}

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan