humax 5400 of 5400 Z

S

spirit

Hoi,

Ik wil een humax 5400 halen maar welke moet ik nemen????

de 5400 of 5400z

wie helpt me?

Spirit

Als je de 5400 nog kan vinden zou ik die nemen.
Als het een 5400z moet zijn, let er dan wel op dat die Loader H2.08 aan boord heeft.

CU
Red

Waarom geen 5400Z met loader H2.08 je kunt de zelfde patch`s draaien toch??

als je de 5400 neemt die zijn ouder dus ook meer draai uren want dat waren de eerste 5400`s

Ik ben het eens met Dadaman. Een 5400Z met goede loader 2.08 is te prefereren.

Is niet zo oud, en ik heb ook es gehoord dat die betere hardware (voeding) zou hebben. Verder zijn de mogelijkhede identiek. ALs er een originele loader in zit moet je hem nog laten patchen met een Z-board.

Ze gingen op de Satdag voor 299 euro de deur uit.
Nieuw en voorzien van de H208 loader.

En inderdaad als je een Z versie kan krijgen moet je die gewoon nemen weet je in iedergeval dat het geen oud beestje is.

als er wat is met de Humax dan is het vaak de voeding maar het valt best mee.
Vanhunen vertelde op de satdag dat ze nu nieuwe voedingen voor de humax gewoon op voorraad heben dus mocht hij stuk gaan dan is er makkelijk weer aan te komen.

gogo

Yep, en op Satellite Fun staat er ook een topic over, waarin compleet de benodigde onderdelen die je nodig hebt genoemd worden zodat een beetje elektronica hobbyist het ook zelf kan repareren.
Een ding wat daarbij van belang is dat je alle genoemde dingen vervangt, vervang je alleen de kapotte dingen is de kans meer dan 80% dat ie vrij vlot na de reparatie weer de geest geeft.

ik bedoel dat de voeding van de 5400z beter iis dan die van de
5400??
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan