humax + matric cam revolutions + canal digital probleem

C

chaotic33

Ik heb volgende hardware aan switch (3LNB->2user) hangen:

humax 5400 (loader h02 + crazy ivan) + matric cam revolutions
in de ci zit een officiele canal digitaal kaart

Ik heb een probleem dat het ned. boeket vaak pas werk na een aantal x de humax uit en aan zetten.
Soms wordt het hele beeld eerst rood en dan blauw en dan komt het kanaal er wazig doorheen. Als het eenmaal werkt kan ik lekker zappen, maar als ik de Humax uitzet heb ik de volgende keer weer het zelfde probleem.
Dit weekend kreeg ik de boel helemaal niet meer aan de praat.

Een andere smartcard helpt niet.
Zou dit een c.i. probleem zijn of meer een combi c.i. + humax?

Originally posted by chaotic33
humax 5400 (loader h02 + crazy ivan) + matric cam revolutions

Loader is zichtbaar in het display bij opstarten van de humax, dit zal waarschijnlijk H2.08 zijn en dat in combinatie met een oude firmware patch met NL vertaling.

Die firmware patches zijn in de afgelopen tijd geupdate en allemaal afkomstig van het "Tuning on humax" team, deze bevatten een PMC tabel zodat de humax naar de juiste codering kijkt. Bij jou is er misschien een conflict voor de juiste codering via de module en de kaart al kunnen er nog vele andere oorzaken zijn.

De laatste firmare patch = ToH3.3HoT5.8 en dan moet er nog een aangepaste PMC tabel bij voor de secakaart, afhankelijk van configuratie instellingen in het menu.
Kijk eens naar deze instelling:
menu > config > CaID preselect > Card

Met deze instelling zou de kaart moeten werken, heb zelf geen matrix cam.....

h2.08 inderdaad, excuse, ik had em weer aan de praat en durfde em niet meer uit te zetten
thnx voor de input

Heb zelf altijd laatste patch erin met aangepaste PMC-tabel voor de NL zenders, maar heb dezelfde opstarproblemen. Moet Humax aan laten staan om niet gek te worden van het foutief initialiseren van de CI-module (UCAS V3.1; Matrix Revolution). Heb helaas geen betere oplossing, iemand anders wel?

Humaxy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan