frweber
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Een fransman,nederlander.een belg.en een marokaan zitten in de trein
de fransman gooit zijn stokbrood uit het raamen zegt heb ik toch genoeg in frankrijk
de nederlander gooit zijn kaas bollen uit het raam en zegt heb ik toch genoeg in nederland
de marokaan haast zich naar de belg en zegt durf het nie he manneke
een bejaard echtpaar is op vakantie in jeruzalem
plots sterft de vrouw
de begrafenisondernemer zegt tegen de man
voor 5000 dollar kunnen we het lijk transfereren naar uw woonplaats.daarentegen kunnen we voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in jeruzalem.en dit is heilige grond
de man denkt even na en zegt:transfereer ze maar naar huis
bent u zeker zegt de begrafenisondernemer u geeft 5000 dollar uit terwijl u 4850 dollar kunt besparen en je echtgenote wordt in heilige grond begraven
luister zegt de man jaren geleden werd hier iemand begraven en 3 dagen later is hij verrezen
ik wil dat risico niet nemen
gr frans
de fransman gooit zijn stokbrood uit het raamen zegt heb ik toch genoeg in frankrijk
de nederlander gooit zijn kaas bollen uit het raam en zegt heb ik toch genoeg in nederland
de marokaan haast zich naar de belg en zegt durf het nie he manneke
een bejaard echtpaar is op vakantie in jeruzalem
plots sterft de vrouw
de begrafenisondernemer zegt tegen de man
voor 5000 dollar kunnen we het lijk transfereren naar uw woonplaats.daarentegen kunnen we voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in jeruzalem.en dit is heilige grond
de man denkt even na en zegt:transfereer ze maar naar huis
bent u zeker zegt de begrafenisondernemer u geeft 5000 dollar uit terwijl u 4850 dollar kunt besparen en je echtgenote wordt in heilige grond begraven
luister zegt de man jaren geleden werd hier iemand begraven en 3 dagen later is hij verrezen
ik wil dat risico niet nemen
gr frans