Huts weg?

J

jamrox

Als ik bij huts ga kijken krijg ik deze melding
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /var/www/html/biertje/forum/admin/db_mysql.php on line 34 .Is alsinds gister .
meer mensen last van??

Dat is soms wel eens ... dan is ??n van jongens gewoon even bezig de server/page te updaten ... ik zal gelijk ff kijken ...

Nee, werkt prima hiero ....

yep, hier het zelfde.
Nu helemaal niet meer te bereiken, dus zal er nu wel aan gewerkt worden.
Van de huts pagina was alleen het forum niet te bereiken.

wordt aan 't messageboard gewerkt
probleem is vandaag alweer weg...

Ik vind het wel raar dat Huts zolang ziek is en wijfel of hij of zij zich nog wel met dat board bezig houd.
Als je weet dat er veel beperkingen hier en op andere boards van toepassing zijn wat daar schijnbaar niet is wijfel ik wel.

De too many connections melding wil gewoon zeggen dat er teveel verbindingen open liggen naar de mysql server, dus het is ofwel te druk, ofwel de cache houdt de boel open waardoor anderen er niet meer op komen.

Is dus geen kwestie van down zijn maar van server instelling.

de site werkt weer normaal huts is over een week of 3 weer de oude dit is op de site te lezen.

Huts is springlevend, en z'n board ook.............
Hij is inderdaad lange tijd ziek geweest, maar aan de beterende hand........Helaas heeft ie nu griep.
Af en toe word er onderhoud gepleegd aan het board, en dan kan je er inderdaad even iet in........
Alles werkt nu weer gewoon

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan