I Expl venster

W

wanting

Hallo allemaal, ik zit met een vervelend prb. Telkens als ik vanuit een webpagina op een link click opent explorer wel een nieuw venster maar zet die dan geminimaliseerd in de balk. De enige manier om het venster dan te openen is rechts click en maximaliseren kiezen. Weet iemand raad?

Open IExplorer

kies dan rechtsboven het windows symbool (tussen - en X) als het goed is wordt het scherm nu klein.

Ga in de onderhoek van dit scherm en er komt een pijl in beeld klik met de rechtermuistoets en vergroot dit venster tot maximaal. klik nog eens op het venster symbool. en als je het goed hebt ingeregeld is er nu weinig verschil meer tussen minimaal en maximaal.

Daarna moet jouw probleem van de wereld zijn

Succes

het prb is dat wanneer ik rechts boven tussen - en X clik het venster zich volledig minimaliseerd in de benedenbalk en er daarna alleen maar de mgl bestaat om met een rechts klik maximaliseren te kiezen

Dat betekent dat ie toch ergens op het scherm staat. Waarschijnlijk helemaal aan de rand, links, rechts, boven of beneden. Verplaats ook de taakbalk eens naar een andere plek op het scherm. Als je je I Exploder gevonden hebt, dan fijn verplaatsen naar het midden van het scherm en uittrekken tot een nette maat.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan