IE vraagje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Effe een Vraagje,, heb afgelopen week mijn XP home opnieuw op mijn pc gezet maar nu heb ik een probleem om op deze site te komen.

Op deze url kan ik wel komen maar als ik dan click op:

Inloggen Visa Internet Pakket

gaat die wel proberen maar kom er dan niet op.

Weet iemand waar dit aan ligt of dat het een IE instelling is.

Op mijn werk heb ik er geen probleem mee.

Hier de url:

https://www.originalvisa.nl/cardhouders/ikheb/home.htm

Heb hier ook de update erop,maar kom er gewoon op.
Wat je kunt doen is de link aanklikken met de ctrl toets ingedrukt houden,dan kijkt hij even niet in je cache op de harde schijf,want soms kan dat het probleem zijn.

Dat doet die dus ook bij mij Actros,, maar op de pc op mijn werk werkt het wel goed dus ligt niet aan de site.

Bij mij precies het zelfde Jack, ik kom op de site maar als ik dan wil inloggen dan gaat het bij ook niet, ik draai hier ook onder xp-home met alle updates.

Wat we wel opviel dat er een ssl beveiliging inzit (https), wellicht dat het hier aan zou kunnen liggen, maar hier ben ik niet in thuis, ik heb wel even hierop geklikt en dan wordt er gevraagd of je hun certificaat wil instaleren na dat ik dat had gedaan ging het nog niet.

Zelfde effect hier met XP pro.

Lijkt me dat je dit even bij hen moet melden.

Waarom moet ik cookies accepteren?

Als u in uw browser de optie 'Accept Cookies' uitzet, is het niet mogelijk om gebruik te maken van uw persoonlijke Visa-omgeving. Gedurende uw bezoek aan de Visa-site wordt een 'Temporary Cookie' op uw computer gezet. Dit is nodig om de verbinding tussen uw computer en uw persoonlijke Visa-omgeving in stand te houden. Na uw bezoek aan de Visa-site verdwijnt het cookie weer van uw computer. In het cookie worden GEEN gegevens vastgehouden. Het dient alleen om een, met encryptie beveiligde, verbinding in stand te houden.

Heb je dit al geprobeerd Jack, normaal staan de cookies accepteren op normaal, en dan pakt hij ze niet allemaal, wellicht ook die niet die je bij visa nodig hebt.

Succes.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan