ie6 download

S

sat-star

hallo

als ik een bestand download van internet dan zet ie hem naar een tijdelijke map..
kan ik hem ook naar een map test ofzo verwijzen zoja hoe?

Ik weet dus niet helemaal zeker wat je bedoelt, maar als jij praat over tijdelijke internetbestanden die gedownload worden, dan gaan ze idd naar de tijdelijke map...

Maar praat jij over het downloaden van bestanden, van internet zoals muziek of software, dan is het toch gewoon "opslaan als" en "opslaan in" dan bepaal je zelf waar het naar toe moet ;)

Kortom leg even beter uit wat je precies bedoelt?

normaal zegt ie opslaan als of in maar als ik nu een mp3 of zip file wil downloaden gaat ie gelijk al lopen..

Als ik me goed herinner was dat toch met de rechter muisknop op het bestand klikken, en dan 'save target' (nederlands?).
Of ben ik abuis?
Grtz.

Het nederlands is "doel opslaan als".
Maar inderdaad, die rechter muisknop optie heb je ook nog.

Maar het was te laat voor een edit :biggrin:

Maar zou het ook niet kunnen zijn dat er een instelling veranderd is, want ik zoiets laatst ook eens gehad met het downloaden van mp3's!

Ik open ze normaal direct met "WMP" maar ineens ging dat niet meer er werdt niks meer geopend, na wat onderzoek bleek dat ik Quicktime geupgrade had en er waren daarbij wat instellingen veranderd...

Ik ben op de opmerking van sat-star toch eens aan het snuffelen geweest in de instellingsmogelijkheden van "I.E" maar ik heb daar niks concreets kunnen vinden over het opslaan in een tijdelijke map, want die wordt bij mijn weten daarvoor standaard niet gebruikt, ik weet niet beter dan dat je de vraag krijgt van: Opslaan als, en jij bepaald dan waar! ;)

Dus ik denk dat er toch ergens een instelling is veranderd?

Dat zie ik dus nergens staan bij mij @Sat-star, een instelling die in dat opzicht veranderd zou kunnen zijn of worden...
Als dat toch zo is dan ben ik toch wel benieuwd welke...

ik kan alleen maar zeggen, dat je toch eens even moet kijken in het configuratiescherm bij software naar onlangs ge?nstalleerde programma's, want nogmaals ik denk dat er toch ergens een instelling veranderd moet zijn;)

Maar ik krijg dat nu even niet gevonden, maar ik weet zeker dat er hier zijn die meelezen, en die weten dit wel, dus het antwoord komt! ;)

Wat gebeurt er dan als je met de rechter muisknop op het mp3 bestand klikt?
Normaal wordt als je met de linker muisknop op het bestand klikt, mediaplayer gestart. Met de rechtermuisknop een popup scherm.
Is je muis soms ziek?
Ik denk niet dat je bij IE instellingen iets kunt vinden.
Of is je IE soms ziek?
Grtz.

met rechter muis knopt dat werkt..
maar normaal met een muis klik kon ik ook altijd kiezen waar ik het bestand wil opslaan..

ps ik heb dit sinds ik winrar op mij pc heb gezet..

Dan heb je dus eigenlijk geen probleem meer, want wat maakt het uit of je de rechter of linker muisknop bedient.
Wat het met winrar te maken zou hebben ontgaat me op dit moment.
Je kunt wel in winrar allerlei zaken uitschakelen (uitvinken), bv welke bestandstypen met winrar geopend moeten worden. Ikzelf vink zips uit omdat ik daar winzip voor heb.
Bovendien kun je in windows in 'bestands opties' en 'bestandstypes' kiezen/veranderen waar die standaard met geopend moeten worden (in verkenner 'extra', of in 'configuratie scherm' en 'bestandsopties', het zal in xp wel ongeveer hetzelfde zijn).
Grtz.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan