iedere keer inloggen: Wat is dat voor gekloot???

marie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Mijn aanhef zegt het al... Wat doe ik fout, want ik moet iedere keer weer inloggen...??? gr. George

Belgisch toetsenbord ?

Misschien vertrouwt het forum je niet meer en willen ze het zeker weten dat je Marie bent George.

Maar bij de volgende keer niet inloggen links boven in maar iets meer in het midden staat nog een keer inloggen daar kun je ook voor permanent inloggen kiezen

@Matrix: Bedankt, dat had ik zelf kunnen weten, maar ben bezig met behulp van ... aan het installeren van een 7020, en mijn hersenen staan bijna op tilt...

@Crazymotha: Haha, gelukkig is er ook een vrolijke noot op het forum...  :) :) :)
Prettige dag verder, gr. George

Tja zoiets kan gebeuren en zeker als je probeert in te loggen via een iPad met fins geselecteerd toetsenbord en dan ook nog autom. tekst aanvullen/verbeteren aan.

Vinkje zetten van "mijn onthouden" als het om een pc gaat, en dingen die cookies blokkeren uitschakelen of de cookies van Fun en Duck laten accepteren.
Als het inderdaad om een iPad of andere tablet gaat... tja... hetzelfde proberen en als dat niet werkt de tablet in een hoek kiepen. ;)
Nee serieus, tablets zijn vage dingen die gewoon soms niet doen wat ze moeten doen, daarom geef ik daar ook geen support op, da's altijd koffiedik kijken als die dingen raar beginnen te doen.

Het inloggen is verwarrend en daarom hebben enkele leden niet door na het verwijderen van cookies en of een nieuwe pc of tablet

Als je het forum opent dan staat links boven in het venster "inloggen"

Log je daar in dan ben je alleen tijdens die sessie actief ingelogd , verlaat je het forum dan moet je je weer inloggen,

wil je permanent ingelogd blijven dan moet je je niet inloggen links boven maar kiezen voor  ik noem het maar "tabblad" inloggen midden in het scherm .

Daar kun je ook inloggen en kiezen voor "mijn onthouden" met het plaatsen van een vinkje,

MI is dit de verwarring die ontstaat en mij is het geheel onduidelijk waarom dat inloggen  er dubbel in staat of je haalt het inloggen links boven weg of je maakt "mij onthouden daar mogelijk en verwijder het inlog tab blad

Sc heelt een hoop ge OH .

@marie, weet je wat veel vervelender is, ik heb hier een klein schermpje in het tuinhuis hangen ( 40") {nee Matrix, dat is diagonaal, niet lengte!!!!} wat op zijn best op 1024x768 werkt, maar dan zie je heel het knopje uitloggen niet, en moet dan het scherm op 1600x1200 instellen om weer uit te kunnen loggen!!! :biggrin:  Links rechts scrollen werkt om 1 of andere reden niet???

Dat is trouwens helemaal geen "gekloot" want als je slim bent log je altijd uit! Dit is alleen om gekloot te voorkomen. ;)

Jaha, Freggel... Meestal ligt het niet aan de apparatuur, maar de handige bliksem, die er mee omgaat...  :) :) :) gr. George

@The Matrix: Nee dat is niet aanpasbaar zonder source code van het duck Thema te wijzigen. Gaan we niet doen, want er is eigenlijk al weer een update van de forum software en er zit ook nog eens een compleet nieuwe versie forumsoft aan te komen.;)
Het zit nu eenmaal zo in dit thema. In het originele thema kun je wel aangeven (dan is het links boven) hoe lang je ingelogt wilt blijven middels een pulldown menu waar ook "forever" bij staat.

Maar met het "mij onthouden" moet het ook lukken, toch?

Inderdaad, B.T., daar lukt het goed mee bij de topic starter...
Ik heb echter nog niet gekeken of een iPad er invloed op heeft...? Gr.George.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan