Iemand nog bekend met Stock Aitken en Waterman?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.336
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert

Zelf even zoeken hoe te downloaden. ;)
 
Eigenlijk als je terug luisterd en kijkt dan kon Sandra absoluut niet zingen "heaven can wait" .

En ook Sabrina met haar blote ...

Voor mij nog steeds moeilijk om dit te mogen plaatsen van Ome "BT'.

Simpelweg door al die k*t regels....
 
moeilijk om dit te mogen plaatsen van Ome "BT'.
Niet van mij maar van Google. We kunnen niet overal blote dingen hebben en in de kletspraat staan nog genoeg blote... vanuit het verleden. Anders moet ik dingen gaan verwijderen om Google tegemoet te komen en daar heb ik geen zin in. ;)
 
Stock Aitmen and Waterman

Behh, belachelijke kutherrie die ze produceren, alles zit bij die lui onder funktietoetsen geprogrammeerd, althans zo klinkt die zooi die ze maakten wel, fantasieloos, zielloos en verschrikkelijk commercieel.
 
Als dat die duitse miep is , die maakte toch wel knap werk in band Enigma. (mijn favoriete band).
Sandra Cretu bedoel je dan denk ik.
Zat die in enigma? Dat wist ik niet, die maakten best wel leuke muziek.
 
Het is idd Sandra Cretu.

Maar de reden dat ik de muziek mooi vond van Stock Aitken en Waterman, is dat het hier in de discotheken veelvuldig gedraaid werd door de DJ's vooral 12".

Ons stamcafe toen was Bar Dancing Stuivezand, is nu een pannenkoekenhuis, in Zundert of Den Thuur in Achtmaal. [bestaat nog steeds] DJ Polleke draaide daar, bij thuiskomst altijd een hoge piep in de oren.

Maar ook bij ons over de grens waren er goede en drukbezochte discotheken.

Wuustwezel, Cartouche. Er is daar nog een videoverslag van te zien hoe verlaten het gebouw er nu bijstaat.

Brasschaat Confeti's. Bekend van de House muziek van de Confetti's, C in China bijvoorbeeld.

Hoogstraten, Highstreet. Is er nog wel, maar niet meer onder die naam volgens mij.

Meer Het Fortuin. Bestaat ook nog steeds.

Rijsbergen De Brabander. Is er ook niet meer.

En nog veel meer.

In die tijd gingen wij rond 23:00 naar de disco's over de grens,
Zundert heeft in die tijd ingegrepen door een "vrije sluiting" de reden daarvan was dat er
teveel alcohol in het spel was, en wij wel auto of brommer reden in die tijd, en er toen ook akelige ongelukken gebeurd zijn.
Die vrije sluiting is volgens mij nu nog steeds van kracht?

De meeste van die discotheken zijn er helaas niet meer, en ook nu gaan er nog steeds veel cafe's
dicht hier.

Ik zou er graag wat videoclips van laten zien, maar ik zit voor deze maand al aan mijn quotum. :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Het is idd Sandra Cretu.
Sandra Cretu , die zong bij Enigma is of was getrouwd , met bandleider en oprichter van Enigma , Michael Cretu.En nu in de 60.

Daarin was zij leadzangeres.

Ik heb alle albums van Enigma en iedere Album.Is uniek.

Vooral Sadeness part 1 and 2.
 
Met Sadeness was Enigma zijn tijd ver vooruit, ik weet dat ik de clips destijds ook mooi vond, ik heb een hekel aan de standaard F8 muziek zoals die van SAW, Enigma was gelukkig een welkome afwisseling van die eentonige bende.
Overigens hou ik sowieso meer van de alternative music, die is wat minder 'commercieel' en wordt nog met een ziel geproduceerd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan