Ik ga de boel verlaten

T

The Wizzard

Beste mensen na een moeilijk belsuit aan deze kant ga ik Duckfiles verlaten en zal hier onder deze naam niet meer Posten.

Het ga jullie aalemaal goed en wens iedereen een goede kerst en een voorspoedig en mooi sat jaar 2004 toe.

Ik vraag dan ook aan het duck team mijn inlog naam en wacht woord te verwijderen en te onmogelijk te maken voor wie dan ook om deze naam te gaan gebruiken.

Gr,

TH? W?ZZ@??

Als je niet wilt dat er een ander met je naam vandoor gaat, dan vraag je toch juist of Duck je naam niet wilt verwijderen!?

Nou Nou dat klinkt ernstig het is maar een forum hoor.
Het weliswaar Duck waar veel veranderd is maar of je meedoet of niet moet je zelf weten toch? :biggrin:

Hey wizz,, weet niet waarom maar ik wens je het allerbeste toe,, en hoop je nog ergens te kunnen beluisteren zoals het voor heen was op duck radio.

Bedankt voor alles wat je heb gedaan voor ons.

De beste wensen en veel plezier met wat je gaat doen.
Inderdaad is de beste oplossing inlognaam en wachtwoord te laten staan. Eventueel de usernaam in de groep gebande gebruikers te zetten zodat iemand die achter het wachtwoord komt er dan toch niet mee kan inloggen.

Jammer dat je weggaat, ook jammer dat je niet aangeeft waarom maar je zal wel je redenen hebben.
Suc6!

Het gaat mij er niet om hoe Duck is veranderd eigelijk wel ten goede geen gezeur meer om files enzo maar goed er zijn wat dingen gaande waar ook ik me niet aan kan ontrekken.

Helemaal weg zal ik niet zijn je komt me vanzelf wel weer tegen
op de een of andere manier of naam en blijf een Duck vriend de ene keer met wat meer inzet ls als de andere keer.

gr,

Wizz

@TheWizzard

Bedankt voor alles wat je voor de users van duck hebt gedaan. Je hebt leuke maar ook moeilijke tijden gehad. Zoals zo vaak komt na regen zonneschijn. En die zonneschijn heb je nu even hard nodig.

We weten denk ik de reden van je besluit wel en wensen je ook alle goeds toe. We weten dat je niet echt weg bent en we weten je ook te bereiken.

Jij en je vriendin ook prettige kerstdagen en een goed en bovenal gezond en gelukkig 2004 gewenst.

Het gaat jullie goed en uhhhhh ook de groeten van de 'weerman'...

Hahahaha je zult nog regelmatig terugkomen als is het alleen maar om de reacties op je bericht te lezen... :biggrin::biggrin::biggrin:

@Lagos: Het board werkt met gebruikersgroepen, er is standaard een gebruikersgroep gebande users aanwezig, maar dat wil nog niet zeggen dat daar ook iemand in staat.:)
Deze is dan ook buiten de bekende figuur die op alle boards zijn via 2 kaarten steeds zit aan te bieden nog geheel leeg.

The Wizzard! Ik houd hiermee even een paar puntjes stilte voor jou.
.........................................................................................................
Was even schrikken dit bericht, dat je er mee gaat stoppen hier.
Ik dank je voor al die leuke momenten die wij samen met jou hebben mogen beleven en vooral op het muziekgebied!

Gelukkig heb ik nog die mooie studio foto's en blijf ik altijd weten wie De Wizz is.
Later zeggen mijn kleinkinderen mischien... "Opa wie was toch die man op die foto?"
Dan kan ik ze vertellen "Dat was The Wizzard een man met een groot hart en ??n van de beste DJ's die ik ooit heb ontmoet. En een hele toffe peer"

Het ga je goed Wizz en "Whe Will Meet Again"

Big-Henk en vrouwtje (Paola)

Ik wil liever dat je op duckboard blijft, maar toch...Ik kan je niet vast houden.
Ik wens je veel sterkte.....

GrtZ MZ4

@ all: Prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!!!!!!

He The Wizz@rd,

Veel goeds voor in de toekomst gewenst vanaf deze kant, En ik hoop je snel weer te zien op het bord.

Ook Thanks voor de leuke radio uren , en voor de rest wat je voor ons hebt gedaan...

Gr Fred.

@The Wizzard

Ook vanaf deze kant bedankt voor je inzet en ook voor mij geldt dat er vanuit ga dat ik je wel weer eens ergens terug zal zien...

Grtz

Wizz,

Bedankt voor het delen van je kennis en het verschaffen van veel luisterplezier bij SWY.

Ik hoop je nog eens weer te lezen en horen.

Originally posted by The Wizzard
Beste mensen na een moeilijk belsuit aan deze kant ga ik Duckfiles verlaten en zal hier onder deze naam niet meer Posten.

Het ga jullie aalemaal goed en wens iedereen een goede kerst en een voorspoedig en mooi sat jaar 2004 toe.

Ik vraag dan ook aan het duck team mijn inlog naam en wacht woord te verwijderen en te onmogelijk te maken voor wie dan ook om deze naam te gaan gebruiken.

Gr,

TH? W?ZZ@??

beste WIZZ@RD ik wens je prettige feest daagen en een gelukkige niewe jaar en veel sucsess!
bedankt voor je inzet op het duck boord

GRTZ roufa!:cool:

Er is een tijd van komen en gaan,net als de zenders op de sateliet.Uiteindelijk komen die zenders weer terug,dus ik denk jij ook.Ik wens je prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar,en kan alleen maar zeggen blijf ook in elk geval wel het board lezen,want ook in het nieuwe jaar zullen er toch ineens weer interesante dingen zich voordoen,dat zag je maar weer aan het kerstkadootje.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan