Ik geef Ziggo nog 5 dagen,!!!!!

F

format c:

..

--------------------------------------------------------------------------------

Wie kan mij hier aub helpen want bij Ziggo zelf houden ze mij aan het lijntje,voor 10 cent per minuut,en dat 2 uur lang al in totaal.

Wil iemand mij hier nog aub helpen?

Ik weet het zelf ook niet meer,want ze zeggen bij Ziggo dat ze pas na een week info uit mijn modem kunnen lezen?
Vreemd maar oke,

Vandaag nog eens gebelt,en weer niks verder gekomen.

Ik heb al mijn modem gegevens verzameld voor de betere Ziggo kenner op dit forum.

De upload en download is om te huilen.

Vorige week stond na 100 keer resetten de snelheid 7x hoger,maar dat was nog niet om naar huis te schrijven,want ze beloven meer dan 1 mb voor een basis alles in 1 Pakket.

Trouwens alles in 1 ?????? ik heb na 2 weken nog steedts geen digitaal tv kastje ontvangen!!!!

Dit is dus niet alles in 1 maar alles appart toch?

Sorrie dat ik zo boos ben maar het moest er effe uit.

Hier zijn al mijn gegevens,ik hoop dat jullie het wel weten,of ooit zelf hebben meegemaakt.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar 128.1 KByte/sec
(=1025 kbps)Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar 16.9 KByte/sec
(=135 kbps)Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar 348.0 Conn/minPing test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Ping niet mogelijk 0.0 ms

Frequency
228000000 Hz
Signal to Noise Ratio
38 dB
Downstream Modulation
QAM256
Network Access Control Object
ON
Power Level
-5 dBmV
The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload

Channel ID 3 Frequency 52000000 Hz Ranging Service ID 6472 Symbol Rate 2.560 Msym/s Power Level 43 dBmV Upstream Modulation [3] QPSK
[3] 16QAM
[2] 64QAM
Total Unerrored Codewords 60319653 Total Correctable Codewords 68 Total Uncorrectable Codewords 0
UPSTREAM CHANNEL ID 3
Favorite Frequency (Hz):
228000000

Software Loopback
Enabled
Up
0.000
n/a
Ethernet CPE Interface
Enabled
Up
100.000
00:21:435:32:09
RF MAC Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:435:32:08
RF Downstream Interface
Enabled
Up
55.616
n/a
RF Upstream Interface
Enabled
Up
15.360
n/a
USB CPE Interface
Enabled
Down
12.000
00:21:435:32:0B
PacketCable Embedded Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:435:32:0A

lOGS

2009-08-24 17:38:20 7-Information B401.0 Authorized 1970-01-01 00:00:20 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:15 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:11 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:10 3-Critical R02.0

Software Loopback
Enabled
Up
0.000
n/a
Ethernet CPE Interface
Enabled
Up
100.000
00:21:435:32:09
RF MAC Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:435:32:08
RF Downstream Interface
Enabled
Up
55.616
n/a
RF Upstream Interface
Enabled
Up
15.360
n/a
USB CPE Interface
Enabled
Down
12.000
00:21:435:32:0B
PacketCable Embedded Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:435:32:0A

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 128.1 KByte/sec
(=1025 kbps) Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 16.9 KByte/sec
(=135 kbps) Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 348.0 Conn/min Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Ping niet mogelijk 0.0 ms

volgens mij gooi je bits en bytes door elkaar.

Basis is 1 Mbits en jouw download is 128kByte en dat is vertaald in ca 1 Mbit
een kleine letter b in Mb staat voor MegaBIT
een hoofdletter B in MB staat voor MegaBYTE

10bits is ~ 1Byte
Dus lijkt me de verbinding wel in orde van dat basis pakket

Dus je hebt de basis en dat is erg traag misschien ook wel de reden dat de stream tv niet werkt

Nee Matrix want ik heb ook nog adsl van Telfort ,en daar komt echt een 8 x snellere download vanaf,en de kabel is altijd sneller geweest hier.

Ik meet dit via speedtest.nl

Hij is echt traag.

Vreemd

heeft niks met ADSL te maken .Telfort heeft een abonnement van 20Mb is 20Megabit
heeft te maken met je abonnementskeuze van ZIggo = 1Mb is 1 megabit dus 20 maal trager dan telfort.
Dit is uiteraard theoretisch en de uitkomst is afhankleijk van de afstand adsl centrale

1.06 Mbps down

En 0.14 Mbps up

Toch traag of heb ik het mis?

Als je Ziggo basis in 1 hebt dan geven ze dit op:
down 1.5 Mbit/s
up 0.25 Mbit/s

Dit is de nieuwe beloofde snelheid die rond oktober aktueel moet zijn.

de huidige snelheid van de basis is:
down 1Mbit/s
up 0.15 Mbit/s

en dat is precies wat jij meet dus er is niks aan de hand .

Dat dat traag is klopt als je sneller gewend bent maar ligt niet aan de verbinding maar aan de abonnementvorm...

format c:;203899 zei:
..

--------------------------------------------------------------------------------

Wie kan mij hier aub helpen want bij Ziggo zelf houden ze mij aan het lijntje,voor 10 cent per minuut,en dat 2 uur lang al in totaal.

Wil iemand mij hier nog aub helpen?

Ik weet het zelf ook niet meer,want ze zeggen bij Ziggo dat ze pas na een week info uit mijn modem kunnen lezen?
Vreemd maar oke,

Dat van het niet meteen uit kunnen lezen van het modem is grote flauwekul, ze zien daar alles wat er bij jou gebeurt!

Ik heb hier op dit moment ook een geschil met Ziggo, eerst het niet aan komen sluiten van een z2-pakket bij mijn ouders op een 2 keer afgesproken datum, en dan komen op een datum waar geen afspraak staat, de boel bij de buren afgeven, en dan ook nog eens ?35,- in rekening willen brengen wegens het niet thuis zijn, en dus voorrijkosten??? DACHT HET NIET!!!

Nu hier afgelopen donderdag een nieuwe modem binnengekregen, de Docsys3, alles werkt na de boel aangesloten te hebben, maar ik kan niet gebeld worden, meteen gebeld, en men zei dat de technische dienst terug zou bellen, het is nu maandagavond, en niks nada noppes, dus we klimmen morgen weer maar eens in de telefoon...

Van alle kanten hoor ik steeds meer klachten, mensen die al een maand zonder internet zitten ( misschien te weinig bellen? ) maar de service en kwaliteit laat op dit moment erg te wensen over bij Ziggo, en ik hoop dat dit, net als jij z??r snel verandert.

Niet om jou hier op het forum weg te jagen, maar ben je al eens op het Ziggo-gebruikersforum wezen kijken?

Wat een ontevreden klanten zeg..

Nou freggel, das toch echt je eigen schuld he.
Als je een probleem hebt dat je niet gebeld kunt worden en de TD roept dan "we bellen je wel terug"...

Dan kun je toch alleen maar lachen he.
Kan me niet voorstellen dat je dat serieus neemt.
Dus je krijgt morgen een rekening in de bus dat ze de hele dag bezig zijn geweest je te bellen, maar jij niet bereikbaar was.
Ff aftikken dus.
Had je maar bereikbaar moeten zijn.

:p

MAS3;203912 zei:
Had je maar bereikbaar moeten zijn.

:p

Ik heb gezegd dat ik bereikbaar ben op mijn GSM, beste Mas3. ;)
Zo zot ben ik nou ook weer niet!

Mijn vaste telefoon doet het niet.

Er is ook nog een ander Ziggo forum alwaar je eventueel ook nog terecht kunt. Op die gebruikers.eu site vind je overigens forums voor zo'n beetje alle internet providers.

Een aantal daarvan heeft webcareteams er op bezig en ik moet zeggen dat dit bij het Telfort deel echt zijn vruchten afwerpt.
Ik weet niet zeker of er ook zo'n team in het Ziggo deel zit.

Oke Freggel ,,,jij dus ook al pech met @slome of Ziggo.

Ik heb Ziggo internet pas 3 weken,maar als ik het goed heb gaat het om een proeftijd,maar proeftijd of niet internet gaat terug.

tv blijf ik van hun maar houden dan,we zijn weer pas aangesloten op de kabel,we hadden eerst digitenne,maar nu heb ik weer kabel ,

Digitenne is best goed ,met heel veel duitse zenders erbij zoals rtl 2 pro 7 enz ik geloof wel 60 duitsers op digitenne,omdat ik vlak bij de grens lig van Mofrika.(duitsland)
Ik heb Digitenne nu boven op mijn slaapkamer staan,zonder kaart van Digitenne.

Maar oke over internet gesproken blijf ik denk ik gewoon bij Telfort.

Of zal Online internet goed zijn????

We testen het wel uit.

Providers die ik al heb gehad zijn:

Het begon bij @slome slome dus

Het Net slomer.

Telfort Goed

Tele 2 Super goed maar niet op deze woonplaats. jammer dus.

Alice klote klote en nog eens klote net Ziggo.

Wanadoo ook oke.

Oke dat was mijn ervaring..

Nu effe over mijn ziggo digitale tv ontvanger,

Die heb ik na 3 weken nog steedts niet met eredivisie live.

En dat was een alles in 1 pakket????

Het lijkt meer op het grote deel tijd pakket, ooit krijg je dit en ooit krijg je dat.

DOEI ZIGGO.

Morgen effe op de post retour sturen.en de rekening blokeren.

Daar ben ik heeeeel goed in,blokkeren.

Mijn ervaring.
Ziggo klote.
Hetnet, Planet, KPN -> goed maar veel te duur voor wat je er voor krijgt vergeleken met anderen.
Tele2? Waarom is die super dan? Wel heel goed, doch bellen is te duur. Dus bij mij krijgt ie de melding prima.
Online (vroeger wanadoo), goed, ook goede kwaliteit telefonie. Wel starttikken.
Alice (vroeger flut) werkt hier in de buurt in elk geval prima, telefonie gratis, geen starttikken.
Telfort. Zyxel is een flutmodem als je telefonie neemt. Internet prima, telefonie niet al te beste kwaliteit.
TweakDSL (laatste ervaring 3 jaar geleden) super! Wel wat duurder, maar eigen newsserver, uitstekende service, uitstekende helpdesk, geen 09xx nummer.
Met anderen geen ervaring.

Is bij jou in Tege... zaterdags het postkantoor open???

Ik hier zit stilletjes aan ook te denken, al 3 keer gebeld, en het antwoord blijft: Het kan 3 werkdagen duren...

Ik zit nu aan dag 4 en ( afijn, vorige week vrijdag de eerste keer gebeld, en gezien wij hier 24/7 werken? ) nog niets mogen vernemen van de heren van de TD.

Morgen weer maar eens bellen, en eens zien wat er gaat gebeuren als de "vriendelijke toon" gaat veranderen?

Je zou maar een bedrijf hebben wat mobiel niet bereikbaar is!!!

Sorry Corne voor het late bericht,maar nee in Tegelen is het postkantoor gesloten op zaterdag.

Maar ik woon al niet meer daar ,nu woon ik in Helden,waar ze die kuilen graven met die pinnen erin in het bos.

Hoe is het afgelopen met je Ziggo.?

Ik heb nu maar voor de verandering maar eens het alles in 1 plus pakket genomen van Ziggo,kijken als dat wat is kwa snelheid.

Groetjes Marc

format c:;204111 zei:
Hoe is het afgelopen met je Ziggo.?

Tja hoe is het afgelopen?

Alles werkt nu naar behoren, de telefoon ook.
Alleen snap ik nog 1 ding niet.

Normaal staat er in principe hier binnen maar 1 telefoon, een basisset, en de rest is los...

Verschillende malen geprobeerd om een toestel rechstreeks aan de modem te hangen, maar dit ging niet werken.

Totdat ik afgelopen een laatste verwoede poging deed met een testtelefoon, en verrek hij doet het!
Nogmaals de gewone telefoon aangsloten zoals hij altijd gezeten heeft, maar niks nada noppes???

Nu dus de basis naast de modem gezet, en sindsdien werkt het? Maar waarom het dan de eerste 6 dagen niet gewerkt heeft, ik weet het niet?

Intussen heeft de technische dienst nog steeds niets van zich laten horen, men zal misschien wel gezien hebben dat we weer gebeld kunnen worden.

Maar ik heb intussen al wel een mail gehad, waarin men mij een restitutie gaf van 5 dagen van iets meer dan ?10,-

Men is nog wel aan het onderzoeken waar het aan ligt/lag.

Weet jij toevallig hoe lang het duurt voordat ze bij Ziggo je abbo overzetten,naar een sneller pakket?

Dus van Basis naar plus pakket.

En trouwens na tig keer bellen nog steedts geen digitale tv ontvanger.!!!!

De laatste x dat ik belde was vorige week maandag.

Zijn de digitale tv ontvangers zekker op daar bij Ziggo,!!!!!

Ik ben benieuwd hoe lang ik dan op mijn eredivisie pakket moet wachten,want 1 maand geleden hadden ze daar ook al lange wachttijd voor.

Goed bezig daar .

Wat mis ik Tele2 toch op mijn ouwe adres nooit problemen mee gehad.

Hier jammer genoeg niet te krijgen voor tv dan wel te verstaan.

Mischien in de toekomst volgens Tele 2 want ook ADSL gaat met de kabel mee volgens NU.nl

format c:;204120 zei:
Weet jij toevallig hoe lang het duurt voordat ze bij Ziggo je abbo overzetten,naar een sneller pakket?

Bij mijn weten binnen 10 werkdagen, maar dat weet je nooit zeker bij die prutsers... :biggrin:

format c:;204120 zei:
En trouwens na tig keer bellen nog steedts geen digitale tv ontvanger.!!!!

Daar is zoals bekend een achterstand op, op het leveren van die decoders, maar ik mag aannemen dat de periode van kijken pas ingaat als jij jou decoder binnen hebt!

Oke thanks.

Ik laat wel wat weten hoe mijn ervaring is met het pruts pakket ,,uhhh ik bedoel plus pakket.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan