Ik heb n? echt genoeg van spam!

Z

zonnig

Hallo allemaal!

Net zoals velen van ons zit het me tot hier! (wijst naar z'n keel). AL die spam die ik telkens ontvang, ik word er horendol van. Vroeger had ik incredimail met junkfilter, perfect, maar na opschonen van mijn harddisk was die versie niet meer verkrijgbaar, tenzij je ? 30,- uit je poetlap trekt. De oude versie (incredimail 4.0.0.0) is nog wel te installeren, maar wie oh wie kan me daar aan helpen? Heel hartelijk bedankt als je me uit de nood kan helpen, want ik verdrink in alle aanbiedingen.

Greetz van Zonnig

Hoe kan ik zien welke versie ik heb want als ik ga kijken bij Help -> info dan zie ik wel iets staan als build ID. Maar geen versie nummer.

Ik heb wel een versie met junkfilter en ik heb deze gewoon gedownload zonder betaling en regelmatig upgedate.

;)
Nr.10

Ik ben van de hele incredimail afgestapt, en ik ben terug naar Outlook. Weetniet of ik er verstandig aan doe, maar de tijd zal het leren. Samen met Spamfighter, die is gratis. Ik heb wat getest tussen beide mailprogramma's en de laatste combinatie lijkt mij 'voor altijd' te gaan verlossen van die k.tspam.
Bedankt voor jullie reakties!

Op je webmail kun je ook een aantal filters plaatsen (zelf instellen) lost een groot deel van het probleem op.

Ik kan er echt met de pet niet bij..

Dat hele incredimail ding.
Dat pak ik met een meter lange tang nog niet aan.
En als ik weer eens bij een computer geroepen word (omdat ze omkomen in de spam, malware en viri) waar dat ding opstaat, gaat ie er onherroepelijk af.
Als je maar heel even werk maakt om uit te zoeken welk "bedrijf" er achter zulke programma's zitten en wat die allemaal nog meer flikken weet je toch al genoeg.
Draai je adaware of een vergelijkbaar programma, gaat ie direct over de rooie met dat onding, weet je ook al genoeg.
Heb je adaware zijn werk laten doen en de rotzooi opgeruimd, werkt het ding niet meer en weet je ook genoeg.
En waarom ?
Vanwege de leuke smilies die dat ding je biedt ?
Of de leuke achtergrondjes ?
Das allemaal op HTML gebaseerd, en raad eens waarom er steeds meer zijn die die HTML mailtjes weigeren.

Lees een stukkie verderop nog eens over oplossingen voor spam, en gebruik dat met je thunderbird of outlook.
Daarmee ben je prima gedekt tegen 99,9999% van de spam.

Ik moet die Incredizooi ook niet. Het is al misselijk genoeg dat ooit een of andere Microsoft **kel zoiets als HTML email heeft uitgevonden. Bah.:(
Kinderachtige onzinnige toestand.

Bij diverse kennisen ook al die Increditroep eraf gegooid, scheelde een stuk in adzooi inderdaad.

zonnig;171170 zei:
Hallo allemaal!

Net zoals velen van ons zit het me tot hier! (wijst naar z'n keel). AL die spam die ik telkens ontvang, ik word er horendol van.

Gewoon ff gratis http://www.mailwasher.net/ installeren en je spam wordt eruit gefiltert, daarna je email opstarten.
Ik doe dit al jaren, ik heb nu wel een grote blacklist :biggrin:

Outlook of eudora installeren en een goede spamfilter (via google zat te vinden) en je bent van het gezeur af.
Wat je kan doen is een spamfilter installeren die je af en toe moet updaten dmv een tekstbestand.
Die je kan downloaden en zelf kan creeren door goed te lezen op anti-spamsites.

Suc6 ermee.

Greetingz,

MacGarfield

Ik heb de perfecte oplossing: Ik probeer momenteel knock out spam, en de score is 100%! Er komt geen spam meer door. Ik moet er wel ? 20 voor betalen, tenzij iemand een 'krikfaail' voor weet. Laat het weten!

Ik hou van spam.

Je maakt het blikje open en snijd ongeveer 1 centimeter dikke plakken.
Dan maak je goede boter warm in de pak en bak ze daar lekker bruin aan beide kanten.

Dan op brood en lekker naar binnen happen, HEERLIJK.

Groetjes Bert.

bert50;172733 zei:
Ik hou van spam.

Je maakt het blikje open en snijd ongeveer 1 centimeter dikke plakken.
Dan maak je goede boter warm in de pak en bak ze daar lekker bruin aan beide kanten.

Dan op brood en lekker naar binnen happen, HEERLIJK.

Groetjes Bert.

Wat dacht je van paneren en dan frituren hmmm.

Dustie,
dat ga ik ook proberen.

Lijkt mij ook lekker.

Bert

Ja is misschien wel lekker,

Maar die SPAM (ook wel bekend als SMAC) is ook niet bepaald gezond.
Het is vet, zout en bevat erg weinig nuttige voedingsstoffen.
Maakt het niet minder lekker, maar wel even nuttig.
Het is afval en wat kruiden en specerijen maken er niet veel beters van..

MAS3;172860 zei:
Ja is misschien wel lekker,

Maar die SPAM (ook wel bekend als SMAC) is ook niet bepaald gezond.
Het is vet, zout en bevat erg weinig nuttige voedingsstoffen.
Maakt het niet minder lekker, maar wel even nuttig.
Het is afval en wat kruiden en specerijen maken er niet veel beters van..

Dus gelijk aan die andere 50% voedingen suplimenten die wij in de winkel kunnen kopen.

Je moet en wilt niet weten wat er in diverse voedingen zitten, anders lust je nix meer.

Bert

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan