ik heb net een email van @home

Z

zeddini

Geachte @Home Basis Abonnee,

Snelheidsverhoging @Home Basis
@Home verhoogt de snelheid van uw @Home Basis abonnement met ingang van 1 augustus 2004. De downloadsnelheid wordt verhoogd van 312 kbit/s naar een maximale snelheid van 768 kbit/s. De uploadsnelheid wordt verhoogd van 64 kbit/s naar 128 kbit/s. De abonnementsprijs blijft hetzelfde: ? 29,95 per maand. U kunt door het uit- en aanzetten van het modem vanaf 1 augustus direct profiteren van de aanzienlijke snelheidsverhoging. Doet u deze handeling niet, dan zal binnen vier weken de snelheid automatisch zijn aangepast.

Nieuw product @Home Family
Naast deze snelheidsverhoging introduceert @Home per 1 augustus 2004 een nieuw product: @Home Family. Het product wordt geplaatst tussen @Home Basis en @Home Breedband. Hiermee biedt @Home voor elke internetbehoefte een eigen abonnementsvorm. De downloadsnelheid van @Home Family is 1500 kbit/s en de uploadsnelheid is 256 kbit/s. De abonnementsprijs wordt ? 37,95 per maand.

Mocht u overwegen over te stappen op @Home Breedband, dan verwijzen wij u naar http://www.home.nl/abonnee/info/prijzen/. Hier vindt u meer informatie over hoe over te stappen en acties. Te zijner tijd treft u hier ook de informatie aan over @Home Family.
grtz roufa!

Mja... En hoe duur is de kabelaansluiting? Dan vind ik de ADSL van DDS zelf prettiger.

En een telefoonlijn is toch wel prettig, dus vind ik het niet nodig die in het bedrag mee te tellen. Maar met een schotel op het dak, vind ik het onzin een kabelabonnement erbij te nemen.

now je kunt wel een kabel internet ansluiting neemen zonder kabel televisie ik denk dat het lukt

Weet iemand hier meer over? Mij is het indertijd niet gelukt. Misschien alleen in onderworld? Of elders ook?

DDS? Ik heb even naar de prijzen en snelheden gekeken, maar 79 euro? Behoorlijk die die handel, kun je beter wegblijven.

Neem dan een TweakDSL account, inmiddels blijken die ook een soort kabel-abo aan te bieden.
En NEE, je kunt geen kabel-internet nemen zonder kabel-aansluiting. Ondanks het feit dat koppelverkoop eigenlijk op die manier niet mag, profiteren de kabelmaatschappijen hier in elk geval van.

Weet niet of dat overal het geval is maar op de meeste plaatsen wel. Doe dan maar een ADSL abo zonder KPN (bij BBNED dus Tweakdsl kan dat).
Tweak heeft ook een aanbieding momenteel, iets van geen aansluitkosten en gratis VoDSL modem erbij, zodat je van KPN af kunt en via BBNED (dus via je dsl aansluiting) kunt gaan bellen.

Neeeejjj.. laat dan die dure DDS maar achterwege.:)

Geachte @Home Breedband Abonnee,

Reeds eerder meldden wij u dat de downloadsnelheid van uw breedbandaansluiting per 1 juli 2004 verhoogd wordt van 2560 kbit/s naar 4000 kbit/s en de uploadsnelheid verdubbeld naar 512 kbit/s. Aan deze snelheidsverhoging zijn geen kosten verbonden. Het abonnementsbedrag blijft ? 47,95 per maand.

gelukkig hoef ik niet 1 maand langer te w8ten.

Originally posted by zeddini
now je kunt wel een kabel internet ansluiting neemen zonder kabel televisie ik denk dat het lukt

Vergeet dat maar, dat is onmogelijk. In principe zou je kunnen filteren, maar dat doen ze niet want op deze manier pakken ze ook nog even kabeltv kosten.

Ik meen dat koppelverkoop verboden is!

Ik zou zeggen: probeer het, en laat ons weten....

(hoewel ik geen @home zou willen hebben)

ik weet het zelf ok niet of dat wel lukt of niet het was een ideetje tja probeeren kost niks en 1 juli 2004 is vlak bij we zullen zien wat voor snelheid gaat mijn modem berijken
grtz roufa!

Ik weet niet of je het koppelverkoop kunt noemen. Er wordt vermeld dat @home alleen voor kabelabonnees is.
Grtz
oskar

Gelukkig al weer enige tijd verlost van @slome.

Die snelheden die je in theorie bij hen kunt halen, blijken in de praktijk nogal tegen te vallen. Staar je er niet op blind. Zeker niet als je veel gebruikers in je buurtje hebt en die 's avonds hun pc opstarten.

Ze zijn wel snel, maar niet zo snel als ze mee adverteren en dat is het niet waard. Tevens K*T service.

Het gaat niet.
Je kunt geen home krijgen zonder kabel.
Want ik had eerst ook home ,en toen wilde ik de kabel opzeggen
Maar toen heb ik gebeld,en ik kreeg als antwoord als je de kabel opzeg dan kan je home ook niet meer krijgen.En daarom heb ik home + dekabel opgezegt en adsl genomen.
Dat was het.
Peter

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan