Ik heb weer eens wat

J

jeejee99

Heb ik net mijn Schotel lekker draaien gebeurd het volgende:

Ik zie niks meer op mijn topfield met een Magic Module. Zelfs niet met mijn orginele canal+ card (seca du). Na onderzoek blijkt dat als ik de gegevens van mijn Magic module bekijk het een dreamload is geworden en niet meer de tertacrypt zoals het was.
Hoe kan dit. En kan ik dit weer terugzetten zonder laptop op pc, dus via een Funcard of zo.

Graag advies.

PS.
Ik wil zoveel leren maar word steeds dommer heb ik het idee.

See ya

Jeejee99

o jee,, jee jee hehehe,,

Hebbie een probleempje denk ik,, want je moet toch echt met de magic programmer en je pc de tetacrypt er opnieuw in gooien.

Gebeurd niet vaak maar soms kan het voorkomen dat die zomaar spontaan in dreamload springt,, je kan nog proberen om je module 1 keer uit je ontvanger te halen en weer terug te stoppen,, soms gaat die dan weer terug naar tetra.

Maar ben bang dat die echt opnieuw geprogrammeerd moet worden.

Toch teveel cognac genomen hehe ik had het van de week ook met de toppie ff module eruit ff wachten neem dan nog maar ff een slokje en dan dat ding er weer in werkt tie niet dan moet de pc eraan te pas komen....

Als je de spanning van een MM er een paar keer af haalt dan gaat ie altijd naar de dreamload.
Waarschijnlijk heb je onwetend de spanning er een paar keer af gehad bij het inregelen van de wok motor

Meestal is dit te herstellen zoals Jack voorstelt en komt de MM spontaan terug, tenzij er ergere dingen gebeurd zijn.

Succes

alles de magic op dreamload stand komt dan is er geen uitweg
meer je moet hem met de magic programmer weer programeren
het is mij een keer gebeurt
sucsess roufa!

Voor ? 19,- heb je er een, klik maar eens op de banner hier boven het board.

Kom maar hoor jeejee we helpen je wel.....

Ik heb een UCAS programmer nu en ik kan MR 1.05 er nu opzetten.
Ik heb zelf ook nog een nextwave en ook daar kan ik hem in gebruiken.
Nu even de tijd vinden om het proberen

Juliie helden bedankt

Het gaat je lukken dat voel ik aan mijn biertje en anders helpen we je toch je weet het de cognac heeft bij de schotel ook geholpen lol...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan