Ik krijg de "OC" niet gewijzigd...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Bij mij geeft de 0064 (taq) geen beeld meer, maar nu keek ik dus met Downloader voor nieuwe keys, en zag dat de OC anders was, en ook als ik plus indruk op mijn AB, dan zie ik dat ze op de "OC " zitten op dit moment...

Dus ik dacht ff de oc veranderen en dan weer beeld, maar waar is anders, ik krijg de laatste twee letters (AD) niet ingetoetst en vooral de A niet.

Dit snap ik eventjes niet goed, anders gaat het probleemloos op deze manier, maar nu om 1 of andere reden pakt hij de laatste twee niet?

Iemand enige ervaring hiermee, of wordt het dan toch een andere firm erin?

Door er een andere firmware in te doen (lex 6072_nl base2_4.39) toch weer beeld op de Taq's, zit een andere OC in verwerkt, dezelfde als dat ik handmatig wilde doen, maar zoals gezegd paktte niet, met andere firmware wel...

digital plus behalve sport blijft helaas wel donker, maar ik ben niet de enige :confused:

ik ben benieuwd...

Is je ab nog wel goed? Of de batterijtjes?
Maar ik heb hem er hier wel ingezet, no problem en dezelfde fw als je had neem ik aan.
Welke digital plus bedoel je, met welke zenders?
Wel was hier het discoveryspul op hotbird effe weg, ook andere (C) key nodig.
Grtz.

@Kilroy, waarom het niet luktte met de a toets weet ik ook eventjes niet want gewoon zo werktte deze wel, alleen bij het invoeren van de keys niet vreemd genoeg?

Met de digital + bedoel ik "C+deporte" en c+ cine 1 e.d. daar werkt het bij mij niet meer op dit moment, maar ik kan er voor nu eventjes niet mee zitten want ik heb net een Dreambox gekocht dus de philips gaat eventjes aan de kant :biggrin: :draai:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan