Ik krijg mijn settings niet geladen..

C

cliff

Deze melding krijg ik als ik mijn settings in de Dreambox wil zetten.

Ik gebruik hier Dreanmboxedit voor en ik heb met diverse lijsten geprobeerd de upload te doen..

Wat kan dit betekenen??

Connecting to 10.60.149.33.
Connected.
Dreambox reactie: Login successful. Have fun.
** Verzenden bestand "/var/tuxbox/config/enigma/services" **
Starting FTP transfer
Transfer complete
Fout bij verzenden van bestand "services" naar de Dreambox.
Disconnecting.
Disconnected.

Het overkomt me in de 210404 Trusty inkl. Freextv + Conax image.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Cliff

Heb ik ook een keer gehad, kreeg er gewoon geen settingslijst meer in, zelfs niet nadat de dir van de settingslijst gewist was via ftp en de dream gereboot.

Toen heb ik er gewoon het img opnieuw in gezet en settingslijst geupload en klaar, toen lukte het wel.

Wat ook belangrijk is, is dat je er niet teveel in duwt.
Zo ontstonden er hier problemen bij een rudream, toen ik er echt alle emu's in had geduwd die er waren zo'n beetje.
Toen moest er eentje geupdate worden en daar kwamen 3 files bij, nou dat ging dus echt niet lukken en niks foutmelding van "flash full" of iets in die geest.
Gewoon foutmelding "could not transfer" of hij zette maar de helft van de grootte van het bestand over.

Misschien heb je iets aan deze informatie.

je /var directorie staat bij de meeste images de laatste tijd erg vol ivm alle emu's en plugins die de ontwikkelaars de gebruikers willen bieden....

gooi daar maar de emu's en plugins uit die je toch niet gebruikt zodat je extra geheugen vrij krijgt...

daarna is er weer ruimte voor de settingslijst etc etc...

succes!

Ik heb een Neutrino image erop gezet de settings geladen en daaroverheen de freex emuverzameling met de DBF all in one tool.

Nu werkt alles weer zoals het hoort..

Bedankt voor de tips!

Groetjes,

Cliff

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan