ik probeer het nog eens...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Net dacht ik toch dat ik een nieuwe vraag had weggezet??

Ik ga hem nu dus maar opnieuw stellen, want ik heb geen pm gehad dus ik zal wel op de verkeerde knop gedrukt hebben om hem te plaatsen.

Ik begon dus te zeggen dat bij mij nu momenteel ook alles zwart is, maar ik had hierbij ook een vraagje.

Ik ben dus al een tijdje aan het goochelen met diverse kaartjes en bestandjes, allemaal bedankt nog trouwens voor het verzenden, maar ik zit toch met een vraagteken waar ik niet helemaal zeker over ben, en dat is: ik heb in mijn decoder een firm zitten met een emu, dus geen smartcard nodig, en waar ik dus niet helemaal zeker van ben of dat de deco nu nog wel van de kaart leest?

Dit is dus mijn vraag, leest hij nog wel of niet van de kaart?

Zo niet is dan de emu op ??n of andere manier uit te zetten of moet ik gewoon een firm erin zetten zonder virtueele smartcard, want anders kan ik wel eindeloos blijven proberen, en rekenen
zonder dat ik weet of dat ik wel iets doe wat enig nut heeft.

Groetjes Corn?.

En mocht dit nou iets zijn wat hier niet geplaast mag worden graag even van het Duckteam een pm want ik dacht toch echt dat ik de eerste keer zag dat het bericht geplaast was.

philips 6073 met zibi8nl.

Ik ben er dus zelf al achter gekomen , ben nou aan het goochelen met filetjes en kaartjes en als ik dan ga zappen dan werkt sbs6 bij een gold of fun niet maar bij de gewone canalplus card wel, ik ben nou bezig met het toevoegen van providers zoals bijvoorbeeld canal digital, het toevoegen lukt wel maar het veranderen van de pbm nog niet helemaal , ik krijg bijvoorbeeld al wel het pakket opengezet, hij gaat ook schrijven, maar de dan door mij veranderde pbm wordt dan ook steeds gewijzigd...

Tips graag!

Groetjes Corn?.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan