ik stel me even voor

T

trippie

hai ik ben trippie, voor mij is het digitijdperk qua tv net aangebroken en ik wil graag het een ander kopen , niet gelijk het beste maar iets er tussen in , de vraag is dan wat koop ik , en hoe kan ik het goedkoopst het een en ander ontvangen? Ik ben gek op tv kijken , dus de vraag ik meteen , wat moet ik kopen en hoe kan ik ......het meest zien? 1000 kanalen of zohahaha, ik heb nu ff een ziggo decodertje met de pluspakketen, mooi beeld maar moet toch meer zijn, elke form van hulp stel ik op prijs of uitleg op papier ,,

mail adres is {e-mail adres verwijderd} alvast bedankt voor de tips...

ohhhja Black Tiger, van de organisatie, bedankt voor de feedback.

Laatst bewerkt:
Welkom op het board @trippie.

UIt je vraag kan ik nog niets opmaken wat je nu precies wilt.

Hier boven staat dit topic van @MAS3 om het juist iets duidelijker te maken.

Nu weten we nog niet wat je wilt wil je ook HDTV kijken of wil je ook kunnen opnemen op een harddisk er zijn zo vreselijk veel opties wil je bijvoorbeeld meerdere satelieten ontvangen.

Lees dat topic eerst en verduidelijk je vraag.:)

Hoi trippie, welkom op het Satellite FUN Board !

Het is te merken dat een en ander nieuw is voor je.

Ik zal je daarom proberen uit te leggen hoe een en ander werkt.

Dit is een Bulletin Board.

In normaal Nederlands is dat een prikbord.

Daar kan iedereen zijn vragen en/of opmerkingen kwijt (maar uiteraard binnen grenzen).

Het mooie van zo'n elektronische versie van een board is dat de berichten niet verwijderd hoeven worden.

Op die manier heeft elke bezoeker er wat aan, je kunt lekker bladeren in de oudere onderwerpen om te kijken of jouw vraag misschien al beantwoord is.

Daarom is het ook niet de bedoeling dat men hier iets aankondigt, om het vervolgens via e-mail af te handelen.

Want dan hebben andere bezoekers er niets aan.

Alleen zaken die niet op via dit board behandeld kunnen en/of mogen worden, zou je via een dergelijke weg kunnen afhandelen.

Maar dat is niet de reden waarom je e-mail adres verwijderd is.

Want omdat Boards zoals deze door iedereen leesbaar zijn, zijn ze ook leesbaar door minder frisse figuren.

Zoals (ro)botjes die op zoek zijn naar slachtoffers voor spam.

Dat is wel de reden waarom wij hier e-mail adressen verwijderen die zonder noodzaak vermeld worden.

Om te voorkomen dat men bestookt word door ongewenste e-mail, dient men zijn adres niet te laten rondslingeren.

Tot slot nogmaals welkom en lees gerust eens wat rond.

Je zult bemerken dat het er hier gemoedelijk aan toe gaat, en dat er veel mogelijk is.

Dat ligt elders op het internet wel anders.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan