illegale adverteerder

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Satslope

Bovenaan in beeld: advertentie voor Magic Module, die is toch verboden inmiddels?

Jullie kunnen er beter een ad voor canal digitaal neerzetten, misschien willen ze er ook nog voor betalen :p

Moet je nu echt zo blijven doorgaan Satslope..... maar als je wilt doorgaan moet je wel de goede informatie geven.

De magic module is in Nederland namelijk niet verboden. Hij is in Duitsland uit de handel genomen op grond van een rechterlijke uitspraak met betrekking tot de loaderpatent van SCM. Dat is een Duitse uitspraak welke dus alleen in Duitsland bindend is. Aan de hand van deze uitspraak kan men een Europeese uitspraak bij het Europeese gerechtshof forceren en dan is het geldig voor alle EU staten. Alleen is die rechtzaak nog niet aangespannen en er is dus ook geen uitspraak van. Daardoor is de MM in Nederland, alsnog, niet verboden.

Dus als je wilt steken met een van je dolkjes steek dan wel op een grond welke rechtvaardig is en niet net zoals nu in het wilde weg. Geeft overigens wel heel goed het aardje van het beestje neer zeg. Je zet Duck niet in zijn hemd met dit soort uitspraken maar meer jezelf. Hoop mensen hadden je hoog zitten maar kunnen door je doorlopend ergelijk gedrag nu eens echt de ware Satslope zien. Ga zo door jongen !

Papa heeft gesproken...

En dominee satwatcher kijkt niet naar smileys, grijnzen en ziet nergens de humor van in maar vindt het leuk iemand lekker op zijn nummer te zetten.

Ik vind jouw reaktie wel humor eigenlijk, ik zie me zo'n ge?rgerd figuur met een rood hoofd achter zijn pc zitten. is je toetsenbord nog heel?

Bovendien weet iedereen dat dat soort modules alleen maar worden gebruikt om illegaal te kijken en daar waren we toch ineens tegenstander van??

Typisch is ook dat de duckforum moderatoren zich van wat plagerij niks aantrekken, dat doet een of ander achtergrondfiguur die gelukkig niks te zeggen heeft.

Mensen die mij kennen (en dat zijn er niet veel, want in deze wereld moet je niet te bekend worden) die heb ik niet horen mopperen...

Zoek maar een hoger kastje eens kijken of ik je daar op kan krijgen want deze was te laag blijkbaar ;)

@satslope

Gelukkig moppert niet iedereen. Jij bent slim genoeg om bepaalde dignen bewust te doen. Zo ook je bericht in deze thread. Je begint met een statement zonder smiley e.d. en vervolgens voeg je nog een regel toe aan je bericht MET een smiley. Als er een reactie komt, kun je nl. alle kanten op.

Als iedereen zich nu zo opstelt als jij doet en hebt gedaan, is het snel gedaan met de hobby. Probeer eens wat positiefs bij te dragen aan de hobby dat overigens wel binnen de grenzen van het beleid past i.p.v. hoofdzakelijk alleen maar negatieve dingen, understatements en wat dies meer zij.

Je kunt op enig moment ook te ver gaan !

Teneinde verder escalatie en/of onnodige en niet terzake doende (niet terzake doende zijn geen opbouwende kritiek of niet aan satelliet-gerelateerde berichten) discussie te voorkomen is dit draadje gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan